NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er rask og hyggelig kundeservive og dere matcher priser. Har stått som kunde i manhe år og kommer ikke til å bytte
Hei Mali! Tusen takk for at du fortsetter å være lojal kunde hos oss -det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god vinter! mvh Nina - NorgesEnergi
Føler at jeg har en ok strømavtale. Informasjon ok. Endring mpnedsbeløp uten varsel var negativt.
Hei Toro, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Slik jeg forstår det av din tilbakemelding har du Strømkonto hos oss hvor ditt anbefalte beløp er justert. Jeg beklager dersom du ikke er varslet om dette og antar at det dessverre har skjedd en teknisk feil ettersom at man alltid skal motta varsel ved endring. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe du er usikker på. Du kan gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Det begynte igår 1 kar ringte fra en strømleverandør og tilbød strøm langt billigere enn hva jeg betaler i dag. Når jeg googler bytt.no så er det 54 strømleverandører som kan gi meg billigere strøm enn Norges Energi
Hei Egil, Det stemmer at det finnes mange gode strømavtaler. NorgesEnergi ønsker at du skal være fornøyd med strømavtalen du får hos oss, og vi tilbyr da også prismatch! Skulle du motta et bedre tilbud hos en annen leverandør, må du gjerne ta kontakt med oss for prismatch. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt, oversiktlig, hyggelig. Terningkast 6. Jeg møtte en blid og kundevennlig dame som fortalte meg alt jeg trenger å vite om deres produkter.
Hei, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært kunde i mange år og er fornøyd. Har hatt variabel og har nå endret til spot. Fikk god hjelp til å endre dette.
Hei Karin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har testet spotpris avtalen opp i mot andre selskaper ved flere anledninger og funnet de konkurranse dyktige. Det har ikke vært grunn til å bytte selskap så langt i år.
Hei Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Ønsker deg en god vinter! mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg blegarantert rimeligste topp ti fra Norgesenergi, men dette var selvsagt bare tull! avtalen ble inngått på telefon, men samme dag fikk jeg et tilbud som selvsagt ikke Norgesenergi kunne matche, så da byttet jeg igjen. Jeg har tidligere vært kunde og byttet pga ekstreme priser derfra, men ville gi dem en ny sjanse - Det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Når de alltid skriver at "du kan kontakte oss på telefon... i tiden ..." så svarer det sjelden - og iallefall ikke før det har gått en halvtimes tid....
Hei Harald, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss, Topp 10-garanti. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor dessverre være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Jeg beklager derfor at du har hatt vansker med å få tak på oss. Kontakt oss gjerne igjen dersom du ønsker at vi ser over strømavtalen din og om vi kan gjøre noen forbedringer. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi