NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Redelig. Gi flere fordeler, flere reklame ting av god kvalitet er god markedsføring. Oss som har vært kunde bør få tilsendt slike. Jeg har skaffet N.Energi mange kunder. Landet over. For snakk er best.. Y
Hei Yngvar B! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
De har hjulpet meg til å forbedre gammel avtale. Grunnet kroniske leddlidelser bruker jeg mye strøm til innendørs basseng. Er 96 år
Hei Mathias D. Så flott å høre at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med. Mvh Ida - NorgesEnergi
Ingen negative erfaringer med Norgesenergi så langt , har vært kunde i mange år nå.
Hei Per, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! mvh Nina - NorgesEnergi
God kundeservice og God pris, både på mobil og strøm.
Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både strøm og mobilavtale hos oss! Vi ønsker deg en god vinter, mvh Nina - NorgesEnergi
Enkelt å etablere. Oversiktlig med app og betaling. Vurdere likevel bytte om jeg finner noe billigere, pga skyhøye strømpriser generelt.
Hei Lene, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi pris på! Minner om at vi tilbyr prismatch, dersom du finner en rimeligere avtale hos annen leverandør vil vi matche avtalen. Du kan lese mer om vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg ble enig om å gå tilbake til Norgesenergi da de gav med kr 1000 i bruddgebyr for å forlate Fjordkraft. De overførte imidlertid strømavtale fra en adresse jeg ikke har bodd på i over 6 mnd både hos folkeregisteret og meldt inn hos strømleverandør. Likevel belastet de meg for strømforbruk i den gamle adressen hvor de som bor der allerede har en strømavtale. Fakturaen sendte de imidlertid uten problemer til min nye adresse. Jeg har snakket med kunderådgiver 3 ganger, sendt 3 e-poster med bevis på kommunikasjon, strømavtale, flytting av folkeregistrert adresse m.m. men hører nå ingenting tilbake fra dem. Uttolig uprofesjonelt!
Hei Chang, Her høres det ut til at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - og det beklager vi. Jeg er dessverre usikker på hva som har skjedd i denne saken og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss igjen for nærmere informasjon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt norgesenergi i mange år prøvde å bytte til en annen men gikk fort tilbake til norgesenergi igjen da den er bare flott.
Hei Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, og at du ønsker avtalen videre! Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi