NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei kundeservice, men kronglete å ikke kunne få svar utenom normal arbeidstid. Chat fungerer greit, men du kan oppleve å bli satt i lang kø, samt at du miste plassen i køa dersom siden oppdaterer seg. Dårlige varsler på endringer i strømavtaler som er knyttet til prismatch, og feigt at de ikke matcher minuspåslag lengre. Bonus for at de gir bonus, men trekk for at du ikke selv kan bestemme hvordan du skal få denne refundert. Har du to anlegg (f.eks hytte), legger de bonusen på den som fra før av har lavest forbruk. Og de kan være svært treige med å legge bonusen/rabatten til fratrekk på faktura. Som forbruker må du være veldig på for å få det du har blitt lovet.
Hei, Lena! Vi takker for dine tilbakemeldinger! Vi jobber hele tiden med utvikling og forbedring av kundeopplevelsen hos NorgesEnergi. Om du referer til verving når du nevner bonus, så vil ververabatt bli registrert på anlegg som blir vervet når dette har hatt aktiv strømleveranse i 1 mnd. Det samme gjelder aktivt anlegg som har foretatt verving, så vil ververabatt bli registrert på anlegg og trukket fra faktura, når vervet anlegg har hatt aktiv strømleveranse i 1 mnd. Mvh, Truls - NorgesEnergi
de sier de hr kun en fast avgift på 49 kr og ikke påslag på spotpris, her er det som er på faktura Fastbeløp 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 39,00 kr/mnd Strømforsikring 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 49,00 kr/mnd Prissikring 01.10.21 - 01.11.21 31 dager 49,00 kr/mnd Påslag 01.10.21 - 01.11.21 1 086,43 kWh 5,99 øre/kWh stemmer jo ikke i det hele tatt med hva de sier
Hei, John G! Vi har forskjellige avtaler i vårt sortiment, hvor de ulike avtaler kan ha forskjellig fastbeløp og påslag. Vår nyeste avtale Spotpris har derimot 0 øre/kWh i påslag og kun 49 kr/mnd i fastbeløp. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi ta en gjennomgang av din strømavtale sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Dere burde ha bedre kontakt og ikke en lang ventetid på å få et svar. Mange av oss eldre er ikke så oppdatert på internett.
Hei Margue! På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor til tider være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette og ønsker å være så tilgjengelig som mulig, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Truls, NorgesEnergi
Dårlig kundeservice som ikke gjør det dem lover og vi blir straffet med purregebyr...
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Truls - NorgesEnergi
I forbindelse med bytte fra Norgesenergi ble jeg oppringt om at jeg ville bli ilagt bruddgebyr. Fikk kontinuert avtalen, men sa den opp samtidig. Ved bytte etter avtaleperiode oppdaget jeg tilfeldigvis på e-faktura i nettbanken at bruddgebyr for mine to anlegg likevel var lagt til. Ikke svar fra kundeservice på to eposter sendt om dette. FIkk etterhvert ordnet opp på telefon. I tillegg har jeg blitt ilagt ikke avtalte gebyrer som jeg har måttet fått fjernet gjennom kundeservice. Det kan virke som en del av forretningsideen er at kundene ikke sjekker efaktura/avtalegiro i nettbanken. Her er det mye som ikke har stemt med hva som ble avtalt. På den positive siden kan det nevnes at dette ble ordnet opp i umiddelbart på telefon. Men ikke på epost.
Hei Guttorm R! Så bra å høre at saken din ble ordnet kjapt i kontakt med vårt kundesenter. Mvh Anna, NorgesEnergi
Jeg har idag tipset Konkurransetilsynet om det jeg hevder er kynisk utnyttelse av strømkunder. De går ikke av veien for å bryte lover og regler. I mitt tilfelle brøt Gudbrandsdal energi kontrakten og ga den tilbake til Norges energi. Av de hundrevis av bruker innlegg her ser man at man ikke blir tatt på alvor. Det er svar som "det var trist å høre", "beklagelig" "ring oss så får vi se på det".
Hei Sidsel! Ved et leverandørbytte skal man som kunde akseptere avtale hos ny leverandør. Det vil da bli automatisk sendt ut melding til gammel leverandør som informerer om opphør av avtalen. Vi er oppriktig når vi skriver at vi syns en opplevelse er trist og beklagelig. Grunnen til at vi ber dem ringe oss er fordi vi ikke kan diskutere en strømavtale i et åpent forum grunnet personvernloven, GDPR. Mvh Anna, NorgesEnergi
Hyggelig og ærlig kundeservice!🙏❤️ Er det noe jeg lurer på og kommer med som. får jeg alltid svar.
Hei Lars E.E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legga igjen en så hyggelig kommentar. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.