NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg betaler en hvis sum hver mnd, og da vet jeg hver mnd hva jeg skal betale. Veldig fornøyd med den ordningen.
Hei Aina J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Trekker 59 kr pr mnd i gebyr og fårr papirgebyr uansett hva jeg gjør. Møkka selskap.
Hei Sigbjørn M! Faktura blir sendt per post så fremt man som kunde ikke har opprettet eFaktura og får faktura tilsendt sin nettbank. Papirfaktura har fakturagebyr på kr 59,-. Gjerneta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] dersom du ønsker at vi skal undersøke hva som har skjedd. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fakturaen er bra, men jeg har prøvd fastpris. Den ble dyrere en variabelpris.
Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyed med fakturaoppsett fra oss. Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God kundeservice og er til å stole på. Ringer deg gjerne opp for å gi best mulig service og er løsningsorientert.
Hei Inger L! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har hatt topp 10 garanti, som absolutt ikke er en garanti for topp 10, da det er norgesenergi som bestemmer hvem avtalen sammenlignes med. Men kan skylde på meg selv for å ikke ha sjekket ut bedre. Det som er mer kritikkverdig er kundeservicen. Fikk plutselig en del tilleggstjenester, som var svært vanskelig å si opp. I tillegg har jeg vært sperret ute fra minside i lang tid, og kundeservice har ikke akkurat vært til god hjelp for å fikse opp det. Naturligvis, fordi jeg ville sjekke strømprisen min, som ligger ca 30 øre over sporpris. Har byttet nå.
Hei Sofie! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd. Kundesenteret har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har vært kunde hos NorgesEnergi i mange år. Her har jeg god oversikt over forbruk og avgifter. Veldig fornøyd med deres strømkonto-løsning, og de er flinke til å holde kundene informert om hva som skjer i markedet.
Hei Thor! Så fint at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Forutsigbar,. Endrar ikke på betingelsene undervegs
Hei John S! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.