NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sa opp avtalen innen klagefristen da grundig sjekk viste at de faktisk lå over spotpris, ikke under. Snakket med agent som bekreftet oppsigelsen. To mnd etterpå ringer de og skal ha bruddgebyr. Møtes hos Forliksrådet!!
Det finnes ingen adjektiv som virkelig kan beskrive hvor dårlig og useriøs NorgesEnergi er, uten å stille de i ufortjent godt lys. Som lyn fra klar himmel kommer det nå krav om bruddgebyr. Dørselgeren understrekte at den eneste konsekvensen av et brudd ville være at jeg ikke fikk "rabatten" på 500 kr.
Jeg oppdaget plutselig at de hadde ført på en norgesforsikring? Jeg ringte og de skulle fjerne den- neste måned kom den alikevel. Så avtalte jeg med et nytt selskap om flytting. Så ble jeg ringt opp av norgesenergi og bot og bedring. - Jeg sa at nok var nok. Så kommer bare regningene alikevel?? Jeg kommer ikke ut... Hjelp- Vedkommende person som ringe meg må ha fjernet det nye selskapet for jeg fikk en melding med krav om svar OK. Jeg skrev Nei. Men jeg sitter fortsatt fast i Norgesenergi.. Når en leser Bytt.no undrer jeg meg over at ikke norgesenergi tar hinta og snur om den agresive telefon terroren de bedriver..... Det eneste posetive er at jeg har strøm i kontakten - men det takket være nettleverandøren som ikke er norgesenergi....
Flyttet fra leilighet 1 til leilighet 2 i samme bygg, fantes ingen mulighet for å flytte strømavtalen på nett. Sa opp & signerte på nytt. Første regning kommer med påtrykk "gratis strøm" av 750kwh samt nettleie på 550kr. Etter en tid dukker det opp en mail der de påstår nettleverandør ikke hadde sendt de info for regning slik at neste regning skulle tillegges nettleie som da ikke var betalt ved forrige strømregning. Hehe Roter de med så enkle ting gir jeg gjerne pengene til andre.
Mottok første faktura med flere ekstraposter med forsikring mot ditten og datten. Klagde på det og de lovte å fjerne, men på neste faktura var alt fortsatt der. Har nå byttet.
Det er mye dyrere enn hva de annonserer. De oppgraderer med abonnementer som gjør det enda dyrere for kunden. Kundebehandlingen er dårlig.