NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi kaller produktene sine noe annet enn de er og gir ikke kundene råd som gjør det mulig å velge riktig produkt, for kunden. Har betalt overpris i mange måneder på et tjeneste jeg trodde var noe annet enn det det var
Heisann Espen! Leit at du opplever oss slikt. VI har kun hatt 2 avtaler vi tilbyr over en god stund nå. Avtalene heter Spotpris og Sesongpris. Hvis du hadde noen spørsmål angående avtalene våre kunne du gjerne kontaktet oss så kunne vi gått gjennom alt med deg :) Tidligere så hadde vi avtalene top 10 og top 5 garanti som vi valgte å endre til Variabelpris for at det skal være mer transparent for kundene. Disse avtalene har ikke alltid vært dyrere, men det har alltid variert i forhold til hva som er gunstigst i forskjellige perioder. Hvis du ønsker noe forklart så kan du gjerne kontakte oss på telefonnr: 38100080 så kan vi forklare deg litt mer angående dette :) Mvh Morten NorgesEnergi
Vi ble lurt av norges energi samme andre familie vi kjenner , Vi fikk email fra dem at vi kan binde pris og trodde vi skal få minimum pris pr Kw for november og disember ,men vi fikk sjokk etter faktura ble sendt det var dyrere 3 ganger en vanlige nesten 35% av våres lønn skal betales bare til strøm regning.
Hei Rodi, Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi kjøper inn strømmen på forhånd til prisen du betaler for den. Det vil alltid være en risiko når det kommer til å låse den. Tidligere måneder har den slått ut bra for kundene, det gjorde den dessverre ikke denne gangen. Vi lot alle kundene som kontaktet oss i november, gå ut av fastprisen. i tillegg sendte vi også ut mail i desember, da ga vi de siste med fastpris 2 uker på å ta kontakt. De kundene som ikke tok kontakt fikk dessverre prisen. Vi kan ikke fjerne fastprisen deres uten samtykke. Vi har virkelig gitt en god mulighet på å gå ut av avtalen. Ha en fin dag videre! Mvh Thomas NorgesEnergi
Når jeg snakket med selger som solgte meg avtalen lovte han meg 3 ting. 1) Jeg kunne koble Tibber Pulse opp mot app. 2) kunne sette opp app med smartlading av bil. Ikke noe av dette er mulig. 3) live oppdatering time for time av forbruk. Selger burde få sparken for å ha løyet til kunde. Dere får aldri fornøyde kunder på denne måten.
Hei Per Kristian, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen! Tibber Pulse er ikke et produkt som vi opererer med. Smartlading av bil er heller ikke noe vi tilbyr. Dersom du logger inn i appen vår vil du kunne se hvor mye du forbruker time for time. Dersom du tar kontakt med oss igjen så kan vi sjekke opp i saken her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Thomas NorgesEnergi
Har hatt kundeforhold i mange år og er godt fornøyd. Har anbefalt for andre.
Heisann Gunnar! Takk for din tilbakemelding. Så bra å høre at du er fornøyd med oss. Vi prøver alltid å strekke oss ut for kundene. Hvis du noen gang møter på noen problemer, gjerne kontakt oss! Mvh Morten NorgesEnergi
Kjappe på kundesørvis ? Gpd rådgiving .gode avtaler
Hei Erik! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Ønsker de en fin romjulsfeiring. Ha en god dag :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Venter 45min. for å få kontakt. Ingen tilbud om tilbakeringing. Når en endelig får kontakt prater de bare svada, legger skylden på spotprisen og at det er abonnents ansvar å rydde opp i villedende informasjon. Min anbefalinger å holde seg unna norgesenergi
Hei Bjørn H Vi synes det er leit å høre at du ikke er fonøyd med oss og din strømavtale hos oss. Alle våre strømmavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i saken her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica NorgesEnergi
Saklig, informativ og riktig info fra kundeservice. De presenterte deres produkt uten å disse andre leverandører. Veldig bra.
Hei Britt Tusen takk for fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Husk at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi