NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
The worst customer service i have encountered!! i have called numerous times regarding an invoice and every time i was assured that they will fix the problem. 1 month later the problem is still not fixed!!! not counting the time i wasted waiting in the line to talk to them. nobody ever answers!!! How is this company still allowed to function and deliver services to obviously a long list of unhappy clients???
Hi Andrea! It is unfortunate to hear that you didn`t get the help you needed regarding your invoice, and I am sorry that you had trubble reaching us. I hope you have the oppertunety to contact us again so that we can help you with your invoice. Please contact us per phone: 38 10 00 80. Best regards, Nina - NorgesEnergi
Har blant annet Elkjøp som tilbyr rabatter på forskjellige produkter man kjøper fra dem hvis man velger NorgesEnergi som strøm leverandør. Vær obs jeg fikk alle tilleggsprodukter på strømavtalen uten å bli informert om dette.
Hei Bernt, Det stemmer at NorgesEnergi har samarbeid med Elkjøp og man kan da få ulike rabatter som følge av avtaleinngåelse eller som eksisterende kunde. Man skal derimot selvfølgelig alltid få god informasjon både skriftlig og muntlig dersom man får med fordelsprodukter i avtalen. Dersom du ikke har fått god informasjon håper jeg du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får tatt saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vært kunde i 18,5 år. Ville aldri byttet til andre strømleverandører.
Hei Wenche! Vi setter stor pris på lojale kunder, takk for at du fremdeles velger NorgesEnergi som din strømleverandør! Ha en fortsatt god høst, Mvh Nina - NorgesEnergi
Ok med god kundeservice . Enkelt å bruke , informativt
Hei Frank! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er oversiktlige fakturaer, og ryddig leveranse
Hei Finn! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen samt fakturaoversikten vår! Ha en fortsatt fin høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt dette før og var fornøyd med dette. Derfor valgte jeg dette igjen. God service
Hei Vigsis! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med din strømavtale hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt av NorgesEnergi for de hadde gunstig avtale, som var gunstig på det tidspunktet. 5 dager etter inngått kontrakt ble prisen økt med 86%. Jeg ble i salgsprosessen lovet 14 dagers forvarsel før prisendring. Tegnet kontrakt 22.9 og pris justert 27.9, som et langt unna 14 dagers varsel. Ble noe seinere oppringt av callsenter som bekreftet at jeg skulle mottatt SMS eller Mail vedr prisjustering. Da jeg idag kontaktet NorgesEnergi ble det fortalt at det blir lagt ut deres webside. Jeg oppfatter NorgesEnergi som useriøse leverandører og vil formidle dette til instanser som ser på slike forhold.Samtidig kan nevnes at jeg forsøkte å sjekke avtale ved å gå inn på min side i tiden etter kontraktsinngåelse, uten hell.
Hei Leif N, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke hvilken strømavtale du har og har blitt loved samt sjekke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080. Vi er tilgjengelig alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi