NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har testet spotpris avtalen opp i mot andre selskaper ved flere anledninger og funnet de konkurranse dyktige. Det har ikke vært grunn til å bytte selskap så langt i år.
Hei Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Ønsker deg en god vinter! mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg blegarantert rimeligste topp ti fra Norgesenergi, men dette var selvsagt bare tull! avtalen ble inngått på telefon, men samme dag fikk jeg et tilbud som selvsagt ikke Norgesenergi kunne matche, så da byttet jeg igjen. Jeg har tidligere vært kunde og byttet pga ekstreme priser derfra, men ville gi dem en ny sjanse - Det kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Når de alltid skriver at "du kan kontakte oss på telefon... i tiden ..." så svarer det sjelden - og iallefall ikke før det har gått en halvtimes tid....
Hei Harald, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss, Topp 10-garanti. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor dessverre være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Jeg beklager derfor at du har hatt vansker med å få tak på oss. Kontakt oss gjerne igjen dersom du ønsker at vi ser over strømavtalen din og om vi kan gjøre noen forbedringer. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Lett å få svar på spørsmål, har ulike «ekstra tilbud» slik som prismatch og bonustime. Har spotpris.
Hei Mona! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med de ulike tilbudene du har som kunde hos NorgesEnergi, vi takker for tilbakemeldingen! mvh Nina - NorgesEnergi
God servise. Min side er lett o bruke o finne det jeg leter etter
Hei Eva! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Får et sluttoppgjør fra kredinor på 4712kr og det gjenstår kunn 2402kr på den kredittgrense som han ikke skulle ha!!
Hei Jorid, Dersom du er usikker på hvorfor du har mottatt sluttoppgjør i fra Kredinor må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvfølgelig se nærmere på dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Flott kundebehandling, service,pris,tilgjengelighet,
Hei Irene! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Har ingen ting å utsette. N.E. gir meg gode opplysninger om strømpris og eventuelle ekstra valgfrie tilbud
Hei Rolf! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi