NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringt NorgesEnergi to ganger uten å komme gjennom, har lagt igjen tlf.nr. begge gangene da tjenesten gir beskjed om å ringe meg når de blir ledig. Fortsatt er det ingen som har ringt. Har forsøkt med 1. mnd mellomrom. Jeg har Avtalegiro, men de fortsetter å trekke meg 59 kr i fakturagebyr. Fakturer meg også for 100% fornybar energi, kr 59,70 pr. mnd, noe som er helt unødvendig, kun en annen måte å lure kunden. De trekker også kr 49,- i fastbeløp. Benytter meg av avtalen som heter "Spotpris". Så i stedet for å betale kr 49,- som de reklamerer med, ender jeg med å betale kr 167,70 i faste utgifter. Siden jeg heller ikke oppnår kontakt, tenker jeg bare en ting, styr unna og velg et annet selskap, det skal jeg.
Hei Jørnole, Jeg beklager at du har hatt vansker med å få tak på oss. Man skal alltid bli oppringt dersom man legger igjen telefonnummer, så jeg er dessverre usikker på hvorfor dette eventuelt ikke har skjedd i ditt tilfelle. Beklager derfor dersom en feil har oppstått. Selv om du har Avtalegiro hos oss er vi pliktige til å sende deg fakturaspesifikasjoner. Dersom du ikke oppretter eFaktura vil faktura sendes per post og da med fakturagebyr. Opprett gjerne eFaktura i din nettbank så unngår du fakturagebyr ved neste fakturautsendelse. Avtalen Spotpris har et fast månedlig beløp kr 49,-. I tillegg har man mulighet til å ha ulike fordelsprodukter hos oss. Disse er helt valgfrie og uten binding og skal alltid opplyses om ved innsalg. Dersom du har fordelsprodukter hos oss som du ikke ønsker vil vi selvfølgelig fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne igjen per tlf: 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg med dette. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Opplysning av andre tilbud.har svart på det jeg er fornøyd med
Hei Anne, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Gode forslag til endringer, bra informasjonsflyt. God erfaring med strømkonto, ingen overraskelser underveis.
Hei Roger, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en fortsatt god høst. mvh Nina - NorgesEnergi
De har lagt på produkter jeg ikke har bestilt som forsikringsavtale og sparepakke. Små beløp som 49,- blir ikke alltid oppdaget med en gang. Føler meg lurt.
Hei Line, Det er beklagelig å høre at du føler deg lurt - det ønsker vi selvsagt ikke. Våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon når produktene registreres i avtalen. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bor på 30m2, og er førnøgd med spotprisavtalen. Følger stot seett markedet. Mulig å utsette regning om en vil.
Hei Ahmed, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Bra nettsider og app. Enkelt å finne frem. Har prismatch og opp til meg hvor aktiv jeg er for å sikre eller endre.
Hei Frank! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke biligst, men ikke dyrest heller. Den kan godt gjøres så billig som billigste på markedet. Ellers bør man bytte til en som er billigste på markedet.
Hei Majorie, Vi ønsker at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss. Ta derfor gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi kunne se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer på avtalen din. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi