⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Holder stortsett de som er lovet ved inngåelse av avtalen

Omtale av  Rein

Avtalen ble ved inngåelsen garantert å ligge på et prisnivå som til enhver tid skulle være blandt de 5 rimeligste i Norge . Det har de holdt.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Rein, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Norgesenergi overlegent best for meg.

Omtale av  Martin

Billig strøm og god kommunikasjon. Test etter test viser hvert år at ingen matcher Norgesenergi på pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Martin, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God og oversiktlig avtale

Omtale av  Siri B

Veldig fornøyd med Norgesenergi. Har hatt fastpris 89 øre/kWh de siste to måneder og fått nytt, godt tilbud om fastpris de neste to.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Siri, Så flott å høre at du er fornøyd med tilbudene du mottar som følg av produktet Prissikring! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundebehandling og fakturering

Omtale av  John

Utrygg på riktig dokumentasjon på regninger. Flere feil i fakturaer og eposter som ikke blir besvart!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei John, På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager derfor ventetiden. Dersom du opplever feil på faktura håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Avtalen virker ikke å gi særlig effekt i forhold til Norpools prissetting for mitt område.

Omtale av  Erling M. V. A. I. N

Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Elendig prismatch på topp 10 avtale når man bor i Nord-Norge

Omtale av  Kb

Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Underlig og utilfredsstillende behandling fra kundeservice via E-post. God /rask service på telefo

Omtale av  Te

Nedstenging av "Min side" uten informasjon i forkant grunnet oppsigelse av avtale, og dermed ikke lenger tilgang til egne betalte fakturaer.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei, Man må dessverre ha aktiv strømavtale for å kunne få tilgang til MinSide. Dersom det er noe informasjon du skulle trenge fra ditt kundebildet må du derimot gjerne kontakte oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 så vil vi hjelpe deg med informasjonen du trenger. Gi også gjerne litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med besvarelsen du mottok via e-post. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR