NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er en god strøm leverandør. Men de rangeres som 46 utav 100 leverandører på pris
Hei May H. Vi takker for din tilbakemelding, og er glade for å høre at du synes vi er en god strømleverandør. I avtalene vi tilbyr har vi en prisgaranti i 12 mnd, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble kunde ved overtagelse av ny bolig, ble deretter nedringt om diverse tilbud som "fornybar energi" (er ikke strøm i Norge fornybar nok fra før???) og andre unødvendige tjenester. Orket ikke mer mas, så avsluttet avtalen. Har etter det blitt nedringt hver dag i 2 uker av NorgesEnergi. FOR ET MAS
Hei Christian. Vi beklager så mye med opplevelsen du har hatt vedrørende opprigninger av våre selgere. Din tilbakemelding vil bli tatt videre internt. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Kom en dørselger fra NE for å selge oss strømavtale. Han fikk vite hva vi lå på i strømutgifter å sa han kunne garantere halvering av regning. Jeg aksepterte tilbudet å fikk nesten dobbel utgift fra første mnd. Håper det kommer en selger derfra igjen.
Hei Stig. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med en av våre dørselgere. Dette er ikke ok og vi tar saken videre internt. Vi ønsker alltid å forbedre oss og takker så mye for tilbakemeldingen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Faktura kommer fra annet firma, faktura på nettleie kommer fra netteier.. ! Hva gjør egentlig Norges Energi ?
Hei Evan L. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av faktureringen i din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Ville bare bytte fra Variabel strømprisavtale til Spotprisavtale, det var det eneste jeg bestilte i samtalen. Fikk tilsendt sms hvor det i tillegg sto at jeg bestilte ekstra ID-sikring til 69,-/mnd, det hadde han overhodet ikke nevnt i samtalen. I tillegg sto det at jeg bestilte fra 100% fornybar energikilde, dette med fast til 49,-/mnd pluss 5 øre pr kWh. Disse to siste avtalene hadde han overhodet ikke nevnt, og jeg hadde heller ikke nevnt disse temaene!! Maken til frekkhet!
Hei Snurt. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Det skal gis god informasjon angående produktene før dem legges til i avtalen, og vi ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de har fått noe de ikke har bestilt. Alle våre produkter må bekreftes skriftlig ved inngåelse for å unngå at disse kommer med uten at kunden er tilstrekkelig informert om dem og har takket ja til dem Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
De satte oss på en dyrere avtale uten å si ifra til oss. Vi hadde spotpris, og fikk variabel pris.
Hei Torunn. Ved avtaleendring så skal det gis beskjed før endringen trer i kraft så gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke det. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Fikk beskjed om at det var den billigste pakken jeg hadde på strøm for ca 1 mnd siden. Så sjekket jeg opp med annet selskap og tok kontakt med Norges Energi igjen. Fikk da vite at jeg hadde den dyreste gaven og ble tilbytt en ny pakke. Takk for meg, meg ser dere aldri her igjen etter en slik kundeopplevelse. Lurt meg for mange lapper iløpet av året jeg har vært kunde!
Hei Stian. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker at vi skal undersøke avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi