NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bortsett fra at det automatiske tilbakeringingen ikke fungerte. Men etter å i 7 min ha hørt på en energisk sørlandsk kvinnestemme som messet om at jeg heller burde gå inn på nettet å sjekke faktura og avtaler der, fikk jeg hjelp av en imøtekommende og tålmodig kundebehandler. Har ikke gærent å si om NorgesEnergi jeg :-) (jeg måtte gitt 5 stjerner om tilbake-ring hadde virket)
Har hatt NorgesEnergi i to år da det plutselig dukker opp et gebyr på kr. 49,- som det kaller "annet". Var i kontakt med kundeservice som skulle få det ordnet, neste måned kom et nytt gebyr på kr. 147,- som heter " engangsfakturering", hva er dette for noe da? Kontaktet kunderservice og etter lang venting fikk jeg kontakt, vedkommende synes å ha lite peiling på hva hun snakket om, skylte på systemet deres som var nede, var lite fornuftig å få ut av den samtalen. Dette er dårlig kundebehandling og resulterer i at jeg har funnet ny leverandør som også har betydelig lavere strømpris.
Jeg fikk lagt inn "vintertrygghet" til 39 kroner og "100% fornybar garanti" til 27 kroner automatisk enda jeg sa jeg ikke ønsket noen ekstraprodukter da jeg bestillte. De ringer deg hele tiden og prøver å få deg til å bestille flere dyre ekstraprodukter
Greit nok med selve strømmen og sånn, men å sitte en TIME i tlf uten å få svar er uhørt! I det minste burde det vært opplyst hvor lenge det er å vente eller hvilket nr man er i køen.
Lurt å unngå disse her! Sender faktura plutselig og er bare helt tull.. får heller ikke svar hos kundeservice,... UBRUKLIGE..
Har vært kunde. Ønsker ikke å velge NorgesEnergi som strømleverandør...