NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig mobilapp, fungerer ikke, vanskelig å få kontakt med på telefon. Voldsomt mye høyere pris enn forespeilet da avtale ble inngått??
Hei Svein W! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Har spart Strøm på alle mulige måter fikk strømregning på 6500,- Uten støtte. Blir sendt mellom Norgesenergi og Elvia uten hjelp. På grunn,av at jeg har 12 kvm. I garasjen til enkeltmannsforetak, har der en varmovn på 800V.
Hei Tor A. H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Spørsmål knyttet til kompensasjonsordningen må rettes til den lokale netteieren, da avregning og ansvar for denne er tildelt nettselskapene og ikke kraftleverandørene. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din vedrørende strømutgifter, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Jeg betaler kr 5 i tillegg, mens andre betaler kr 49 i mnd. De er verken bedre eller dårligere enn de andre.
Hei Einar! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på- og takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fikk raskt svar. Gjaldt efaktura og min side. Hyggelig samtale.
Hei Edgar, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Arrogante, svarer ikke på mail og får ikke faktura bare regning. De bør gå seriøst igjennom nettsiden sin og rette opp alle feil. Har vært kunde i mange år, men får beskjed etter innlogging at jeg ikke er kunde der? Ber om nytt passord, men kommer tilbake til innloging. Norges Energi svarer heller ikke på mail.
Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Følger opp og justerer avtalen til min fordel. Forståelig faktura.
Hei Hans P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Høypris kompensasjonen var basert på en gjennomsnitts pris på 174 øre, men pris for meg hos Norges Energi var 223 øre!
Hei Arne, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Strømprisen har den senere tiden dessverre vært svært høye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser på avtalen din hos oss. mvh Nina - NorgesEnergi