NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktelig . God informasjon. Stoler på at jeg får det produkt jeg betaler for .
Hei Henni E. S. Vi takker for din tilbakemelding, og det er fint å høre at du er fornøyd :) Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Hyggelige medarbeidere, billig strøm, ingen skjulte avgifter - rett og slett hårreisende bra strømleverandør. Men det kunne kanskje vært enklere navigasjon på Min Side. Begynn med en meny der man kan trykke seg inn på, kanskje med et lite spørsmålstegn der man ved å holde fingeren på kan se hva som er under hver enkelt meny. Det er litt mye trykking før man finner det man leter etter.
Hei Kristian M. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Når det gjelder Minside så tas det videre i henhold til lettere navigering på siden :) Mvh Ida, Norgesenergi
Hviske hvor fornøyd eg er å at eg veldig fornøyd med all mitt forbruk lett å finne alt en trenger
Hei Gro H. Vi er glade for at å høre at du finner alt du trenger av informasjon, samt at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Rikelig av informasjon om nåtiden og fremtiden. Kort kundeforhold som gjør info viktig.
Hei Tone N. Vi takker for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du fikk ønsket informasjon angående kundeforholdet. Mvh Ida, Norgesenergi
Lett å komme i kontakt med ,hjelpsom og lett å forstå når de forklarer
Hei Tore. Vi er glade for å høre at du er fornøyd etter kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Ida, Norgesenergi
Min erfaring er bra men pga av alt som har skjedd rundt strøm priser og abo blir mann usikker på om vi har det riktige abo. Av gml vane så bytter mann ikke bare for å bytte dvs trenger bedre veiledning av NorgesEnergi feks på tlf/møte. Oversikten ifra NorgesEnergi er bra i dag og kan sikkert bli bedre -:)) Vi er fornøyd så langt med NorgesEnergi.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i henhold til strømavtaler eller din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Her bytter jeg fra norgesenergi til tibber og i dag blir jeg oppringt av NE for å høre om dette stemmer, jeg forklarer hvorfor jeg bytter og blir møtt med nebbet kommentarer av en surmaga ansatt som tydeligvis ikke liker det han holder på med. Siste han sa var: det blir mye billigere hos oss, nei jeg ringer videre. Før han la på omtrent før han fikk fullført setningen.. Prisene var sikkert gode hos dere, men dere skal ha ekstra betalt for tjenester som er inkludert i prisen hos tibber.
Hei Joakim. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss i kontakt med en av våre selgere. Slik skal det ikke være og jeg har tatt det videre internt. Mvh Ida, Norgesenergi