NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble belastet 800kr i bruddgebyr selv om avtalen var ingen bindingstid og ingen bruddgebyr. Det ble i tillegg lagt til flere tilleggstjenester uten at selger opplyste om dette. Styr unna
Hei Marcus! Gjerne ta kontakt med kundeservice, da kan vi se og vurdere saken din. Hvis noe har blitt feil under bestillingen så skal vi så klart se gjennom dette. Vi har ingen avtaler med bindingstid lengre, men det er noe vi hadde før. Du kan også kontakte oss skriftlig via mail hvis du ønsker det, mailen vår er [email protected] Ha en fin dag videre! Mvh Morten NorgesEnergi
Synes jeg betaler for mye! Pris har alt å si for meg. Velger det rimeligste alternativet.
Hei Pernillesen. Våre avtaler er konkurransedyktige så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) om du ønsker en gjennomgang av avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi
Lett å bli lurt på noe du tror gir deg full kontroll. Og allikevel sitter du å betaler dyre renter på minusbeløp på strømkonto. Det er omtrent håpløst å komme ut av. Styr unna!!
Hei Marianne F. Med Strømkonto så fordeler du strømutgiftene jevnt utover året. Det beregnes et anbefalt månedsbeløp til deg basert på ditt årlige strømforbruk og strømpriser. En kan følge med på saldoen på strømkontoen via Minside eller månedsfaktura. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med betalingsløsningen, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til strømkonto. Mvh Ida, Norgesenergi
Det er en god strøm leverandør. Men de rangeres som 46 utav 100 leverandører på pris
Hei May H. Vi takker for din tilbakemelding, og er glade for å høre at du synes vi er en god strømleverandør. I avtalene vi tilbyr har vi en prisgaranti i 12 mnd, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble kunde ved overtagelse av ny bolig, ble deretter nedringt om diverse tilbud som "fornybar energi" (er ikke strøm i Norge fornybar nok fra før???) og andre unødvendige tjenester. Orket ikke mer mas, så avsluttet avtalen. Har etter det blitt nedringt hver dag i 2 uker av NorgesEnergi. FOR ET MAS
Hei Christian. Vi beklager så mye med opplevelsen du har hatt vedrørende opprigninger av våre selgere. Din tilbakemelding vil bli tatt videre internt. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Kom en dørselger fra NE for å selge oss strømavtale. Han fikk vite hva vi lå på i strømutgifter å sa han kunne garantere halvering av regning. Jeg aksepterte tilbudet å fikk nesten dobbel utgift fra første mnd. Håper det kommer en selger derfra igjen.
Hei Stig. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med en av våre dørselgere. Dette er ikke ok og vi tar saken videre internt. Vi ønsker alltid å forbedre oss og takker så mye for tilbakemeldingen. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Faktura kommer fra annet firma, faktura på nettleie kommer fra netteier.. ! Hva gjør egentlig Norges Energi ?
Hei Evan L. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av faktureringen i din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi