NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
NorgesEnergi har svært god kundeservice og en av de bedre strømselskapene synes jeg etter å ha vært kunde i noen år. Det er 3 ting jeg ikke er like fornøyd med. Da jeg fikk tilbudet fra NorgesEnergi ble jeg ikke opplyst om den 12 måneders bindingstiden. Der må dere huske å opplyse om. Jeg savner å kunne se eget forbruk, ferdig regnet ut i kr og øre inne på Energivakten og få stålkontroll på strømforbruket i disse dyre strømtider, uten å måtte betale nesten en hundrelapp til i måneden for tjenesten. Jeg savner info om risikoen rundt tilbudene Vintertrygghet / Bind Prisen når de kommer på email. Info om den risikoen dette egentlig innebærer og hvorfor. Det er rene gamblingen å binde prisen under visse omstendigheter, som i november 2022, da strømprisen lå langt under fastpristilbudet. Da gjennomsnittlige spotprisen var lav, og strømstøtten kun var 48 øre, i kombinasjon med en fastpris på kr 4,33, gjorde at vi fikk en strømregning på kr 14 tusen og 11 øre på vår private bolig på 168 m². Uten fastprisavtalen hadde vår strømregning for november vært kr 3960, altså ca. kr 10 tusen i forskjell!!! Ifølge NorgesEnergi skal målet med å binde prisen være FORUTSIGBARHET. Istedet fikk vi vårt livs største sjokkfaktura og total uforutsigbarhet. Vi er pensjonister og dette ble mye for budsjettet vårt.
Heisann! Takk for tilbakemeldingen din! Det med 12 måneders oppsigelsestid, har vi fått en del henvendelser på. Hver gang vi lytter på opptaket selgeren gjør så nevner de 12 måneder og dette står også i meldingen som de bekrefter. Eget forbruk regnet ut i kr og øre, er et kjempebra forslag. Men med forvaltningsavtalen kunden har så er ikke prisen klar før etter at måneden er ferdig og prisen blir da feil om vi gjør sånn at kunden ser dette time for time. Vintertryggehet eller prissikring er ikke ment som risiko men for å gi kunden forutsigbarhet. Kunden vet da på forhånd hvilken pris de får i fryseperioden. Spot prisen gikk da overraskende ned i oktober og november det var det vanskelig å forutse. Perioden har har hatt mildvær og mye vind, i tillegg til at man plutselig hadde overskudd av gass i Europa. Prisen som ble satt etter prisen vi kjøpte inn prissikringer for i perioden. Mvh Morten NorgesEnergi
Ba meg binde prisen for å hjelpe meg , resulterte i 4 doblet regning med ingen strøm støtte . Kunde behandler legger på fordi han ikke tar imot kritikk fra en langtids kunde . Strømregningen pga de stadig «fristet» med å binde prisen resulterte i at jeg ikke vil klare meg neste mnd . Bytter strøm leverandør i dag . Helt utrolig hvordan de lar kundene betale skyhøye priser når de mener det å binde prisen vil gjøre regningen lavere . Null strømstøtte og 8500 i regning !!!
Heisann! Det er alltid trist å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi kjøper inn strømmen på forhånd til prisen du betaler for den. Det vil alltid være en risiko når det kommer til å låse den. Tidligere måneder har den slått ut bra for kundene, det gjorde den dessverre ikke denne gangen. Vi lot alle kundene som kontaktet oss i november, gå ut av fastprisen. i tillegg sendte vi også ut mail i desember, da ga vi de siste med fastpris 2 uker på å ta kontakt. De kundene som ikke tok kontakt fikk dessverre prisen. Vi kan ikke fjerne fastprisen deres uten samtykke. Vi har virkelig gitt en god mulighet på å gå ut av avtalen. Ha en fin dag videre! Mvh Morten NorgesEnergi
Hold dere unna norgesenergi. Heldigvis er det enkelt å bytte. Ingen hjelp å få hos kundeservice.
Heisann! Det var kjipt å høre at du oppfatter det slik. Vi behandler hver kunde etter hva saken gjelder. Avtalen du har vil bestemme prisen per kwt, du har alltid mulighet til å bytte avtale. Mvh Morten NorgesEnergi
Lurer kunder og vil tjene så mye som mulig.det verste er at dem vil ikke høre på kundene sine uansett om du er ny kunde eller gammel bare lureri selskap
Heisann! Det var leit å høre at du oppfatter oss slik. Vår intensjon er aldri å lure kundene våre, dette er ikke fremgangsmåten vi bruker. Vi vil alltid behandle dere etter hva problemstillingen er. Vårt mål er å få så mange fornøyde kunder som mulig. Mvh Morten NorgesEnergi
Helt utrolig. Får veldig god behandling når du ringer inn med ett problem. Å alt blir sjekket opp å gått gjennom.
Hei Silje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Mvh Silje, NorgesEnergi
De ringer å maser på deg for å selge ekstraprodukter. Ringer og ringer og ringer. I tillegg ringte de meg flere ganger for å verve meg selv ETTER at jeg hadde byttet. Null kontroll virker det som. Jeg bytta. Orker ikke sånt mas
Hei Martin. Vi beklager dersom du har opplevd kontakten fra oss som masete, det ønsker vi ikke. Du kan reservere deg her om ønskelig: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Mvh Silje, NorgesEnergi
Har blitt satt opp med en avtale som absolutt ikke har noen sikring til tross for at det står å inngå i avtalen. Avtalen har utgått uten noen form for beskjed og har fått regninger 3 ganger så høye enn hva som er vesentlig for forbruket.
Hei Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi gjør ikke endringer på avtaler uten å varsle i forkant så her ønsker vi gjerne å sjekke hva som har skjedd. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica NorgesEnergi