NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice overbeviste meg om det lønte seg å ha bedriftsabonnement. Dumme meg burde jo ha sammenlignet med andre selskaper/avtaler tidligere, men jeg skjønner meg ikke på strøm, så jeg stolte på at kundeservice ikke løy til meg😅. Jeg har betalt for prisforsikring, energivakt og "smart bedrift", hva nå enn det er, som om jeg skulle drive en diger bedrift, selv om jeg sa til kundeservice at jeg bare har en bittebitteliten bedrift. Betalt høye strømpriser året rundt i mange år, til tross for at jeg har bodd i liten leilighet med varmtvann og fyring inludert. Har nå flyttet til større leilighet uten fyring og varmtvann inkludert, og fått mye billigere strøm med ny strømleverandør. Takk for meg NE 💩😝
Heisann Ruth! Det var kjipt å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. Våre ekstra tjenester er relevante for alle typer bedrifter. Produktene kan avsluttes om de er bestilt feil. Jeg anbefaler å ta kontakt om du mener at du har blitt fakturert for høy pris. Det finnes forskjellige type bedrift avtaler og jeg kan ikke si noe før jeg vet hvilken avtale du har stått på. Gjerne ta kontakt sånn at vi kan vurdere saken din :) Mvh Morten NorgesEnergi
Etter over 4 år som abonnent kan jeg trygt anbefale Norges Energi. Prisene er generelt bra og konkurransedyktige. Min side kan sikkert utvikles noe med tanke på muligheter angående bestillinger og avbestillinger av produkter. Totalt sett er jeg meget fornøyd.
Heisann! Tusen takk for din tilbakemelding. Målet vårt er å levere strøm så billig og enkelt som mulig. Min side er under utvikling og blir bare bedre og bedre. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Bare å ta kontakt om du lurer på noe :) Mvh Morten NorgesEnergi
Ble belastet 800kr i bruddgebyr selv om avtalen var ingen bindingstid og ingen bruddgebyr. Det ble i tillegg lagt til flere tilleggstjenester uten at selger opplyste om dette. Styr unna
Hei Marcus! Gjerne ta kontakt med kundeservice, da kan vi se og vurdere saken din. Hvis noe har blitt feil under bestillingen så skal vi så klart se gjennom dette. Vi har ingen avtaler med bindingstid lengre, men det er noe vi hadde før. Du kan også kontakte oss skriftlig via mail hvis du ønsker det, mailen vår er [email protected] Ha en fin dag videre! Mvh Morten NorgesEnergi
Synes jeg betaler for mye! Pris har alt å si for meg. Velger det rimeligste alternativet.
Hei Pernillesen. Våre avtaler er konkurransedyktige så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) om du ønsker en gjennomgang av avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi
Lett å bli lurt på noe du tror gir deg full kontroll. Og allikevel sitter du å betaler dyre renter på minusbeløp på strømkonto. Det er omtrent håpløst å komme ut av. Styr unna!!
Hei Marianne F. Med Strømkonto så fordeler du strømutgiftene jevnt utover året. Det beregnes et anbefalt månedsbeløp til deg basert på ditt årlige strømforbruk og strømpriser. En kan følge med på saldoen på strømkontoen via Minside eller månedsfaktura. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med betalingsløsningen, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter (kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/) dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til strømkonto. Mvh Ida, Norgesenergi
Det er en god strøm leverandør. Men de rangeres som 46 utav 100 leverandører på pris
Hei May H. Vi takker for din tilbakemelding, og er glade for å høre at du synes vi er en god strømleverandør. I avtalene vi tilbyr har vi en prisgaranti i 12 mnd, og ta gjerne kontakt med vårt kundesenter telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble kunde ved overtagelse av ny bolig, ble deretter nedringt om diverse tilbud som "fornybar energi" (er ikke strøm i Norge fornybar nok fra før???) og andre unødvendige tjenester. Orket ikke mer mas, så avsluttet avtalen. Har etter det blitt nedringt hver dag i 2 uker av NorgesEnergi. FOR ET MAS
Hei Christian. Vi beklager så mye med opplevelsen du har hatt vedrørende opprigninger av våre selgere. Din tilbakemelding vil bli tatt videre internt. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi