NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har idag tipset Konkurransetilsynet om det jeg hevder er kynisk utnyttelse av strømkunder. De går ikke av veien for å bryte lover og regler. I mitt tilfelle brøt Gudbrandsdal energi kontrakten og ga den tilbake til Norges energi. Av de hundrevis av bruker innlegg her ser man at man ikke blir tatt på alvor. Det er svar som "det var trist å høre", "beklagelig" "ring oss så får vi se på det".
Hei Sidsel! Ved et leverandørbytte skal man som kunde akseptere avtale hos ny leverandør. Det vil da bli automatisk sendt ut melding til gammel leverandør som informerer om opphør av avtalen. Vi er oppriktig når vi skriver at vi syns en opplevelse er trist og beklagelig. Grunnen til at vi ber dem ringe oss er fordi vi ikke kan diskutere en strømavtale i et åpent forum grunnet personvernloven, GDPR. Mvh Anna, NorgesEnergi
Hyggelig og ærlig kundeservice!🙏❤️ Er det noe jeg lurer på og kommer med som. får jeg alltid svar.
Hei Lars E.E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legga igjen en så hyggelig kommentar. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Norges Energi har gode priser og god kundeservice. Meget hyggelige og serviceorienterte medarbeidere.
Hei Kalle! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Gikk over fra spotpris med fast påslag pr kwh til et fast påslag i mnd. Enkel og ukomplisert kommunikasjon.
Hei Stig! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Ønsker deg førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God kundeservice. Billig strøm. Meget fornøyd med NorgesEnergi.
Hei Grete N. H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Alltid god service når jeg har hatt behov for å ta kontakt.
Hei Annmari K! Så hyggelig at du er fornøyd i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss. Ha en fin dag! Mvh Anna, NorgesEnergi
Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice både via tlf, Mail og min side.
Hei Ingvild! På grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor til tider være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Anna, NorgesEnergi