NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å få svar på spørsmål, har ulike «ekstra tilbud» slik som prismatch og bonustime. Har spotpris.
Hei Mona! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med de ulike tilbudene du har som kunde hos NorgesEnergi, vi takker for tilbakemeldingen! mvh Nina - NorgesEnergi
God servise. Min side er lett o bruke o finne det jeg leter etter
Hei Eva! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Får et sluttoppgjør fra kredinor på 4712kr og det gjenstår kunn 2402kr på den kredittgrense som han ikke skulle ha!!
Hei Jorid, Dersom du er usikker på hvorfor du har mottatt sluttoppgjør i fra Kredinor må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvfølgelig se nærmere på dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Flott kundebehandling, service,pris,tilgjengelighet,
Hei Irene! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Har ingen ting å utsette. N.E. gir meg gode opplysninger om strømpris og eventuelle ekstra valgfrie tilbud
Hei Rolf! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Alt hva greit å veldig go forklart ellers en hyggelig samtale Fikk inntrykk av at jeg som kunde skulle bli tatt vare på.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi
The worst customer service i have encountered!! i have called numerous times regarding an invoice and every time i was assured that they will fix the problem. 1 month later the problem is still not fixed!!! not counting the time i wasted waiting in the line to talk to them. nobody ever answers!!! How is this company still allowed to function and deliver services to obviously a long list of unhappy clients???
Hi Andrea! It is unfortunate to hear that you didn`t get the help you needed regarding your invoice, and I am sorry that you had trubble reaching us. I hope you have the oppertunety to contact us again so that we can help you with your invoice. Please contact us per phone: 38 10 00 80. Best regards, Nina - NorgesEnergi