NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er oversiktlige fakturaer, og ryddig leveranse
Hei Finn! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen samt fakturaoversikten vår! Ha en fortsatt fin høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt dette før og var fornøyd med dette. Derfor valgte jeg dette igjen. God service
Hei Vigsis! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med din strømavtale hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt av NorgesEnergi for de hadde gunstig avtale, som var gunstig på det tidspunktet. 5 dager etter inngått kontrakt ble prisen økt med 86%. Jeg ble i salgsprosessen lovet 14 dagers forvarsel før prisendring. Tegnet kontrakt 22.9 og pris justert 27.9, som et langt unna 14 dagers varsel. Ble noe seinere oppringt av callsenter som bekreftet at jeg skulle mottatt SMS eller Mail vedr prisjustering. Da jeg idag kontaktet NorgesEnergi ble det fortalt at det blir lagt ut deres webside. Jeg oppfatter NorgesEnergi som useriøse leverandører og vil formidle dette til instanser som ser på slike forhold.Samtidig kan nevnes at jeg forsøkte å sjekke avtale ved å gå inn på min side i tiden etter kontraktsinngåelse, uten hell.
Hei Leif N, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke hvilken strømavtale du har og har blitt loved samt sjekke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080. Vi er tilgjengelig alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg skal aldri ha med NorgesEnergi å gjøre igjen. NorgesEnergi svindler kundene sine gjennom at selgerne deres lover ting som ikke stemmer med det NorgesEnergi tilbyr, og som NorgesEnergi dermed nekter å levere. Dette oppdager man ikke før regningen kommer og alt som ble avtalt er utelatt. De unnskylder dette med at det eksternt innleide selgere som de ikke har kontroll på, og eneste løsningen deres er at de kan 'levere inn en klage for å unngå at det skjer igjen' - med andre ord helt unyttig for den kunden det skjer med. De nekter også å følge våre (kundenes) GDPR-rettigheter og utlevere opptaket av samtalen med selger. Det er også for uklart på sidene deres hva som er inkludert i abonnementet (hva man må betale ekstra for). Forferdelig kundeservice. Det kan ta dager å få tak i dem, og når de først svarer hjelper det ikke at de alltid er hyggelige, for det tar svært mye masing å få den hjelpen man trenger. For meg krevde det 6 uker masing og på slutten et par heftige reprimander for å få informasjonen jeg har krav på. De ringer ikke tilbake når de sier de skal undersøke noe og ringe igjen (skjedde tre ganger).
Hei Tor, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en henvendelse gjennom kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Du kan gjerne henvise henvendelsen til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Topp 5 prisgarantee er lett å forstå. Men, mulige fordeler med «spotpris» er ikke lett å forstå. Det er heller ikke «fastpris». Så jeg vet fremdeles ikke om det er gunstig for meg å gå for spotpris, fadtpris, eller begge deler.
Hei Andrew! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er forståelig at strøm og ulike strømavtaler kan være forvirrende. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38100080 så kan vi undersøke om du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vi er tilgjengelig på telefon alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Her bare gode erfaringer så langt, får god veiledning og ikke minst at dere holder hva dere annonserer i forhold til pris/konkurransen. Litt lange ventetider på telefon, men det meste kan,ordnes på hjemmesiden så da erdet en jobb med at flere bruker den.
Hei Paal! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Fikk god hjelp til å løse mine problemer. Alt ble ordnet lett over telefon.
Hei Turid! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Din tilbakemelding betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi