NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Informasjonen er ganske bra. Raske med å ta kontakt dersom det er snakk om bytte av leverndør.
Hei Erik! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Misinformasjon når avtalen ble inngått. Senere nekter de å gi ut avtalen som ble inngått og lydfilen hvor den ble inngått. Useriøst fra en såpass stor aktør. Råder alle å styre unna.
Hei Lukas D! Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med strømavtalen din hos oss og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Vårt kundesenter har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi
Ikke fornøyd med strøm avtale.. Alt for dyrt spørre du meg.. Skal ha det billigste Strømmavtale jeg kan få
Hei Uno L! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale og at vi kan undersøke om vi har en annen avtale mer tilpasset ditt forbruk. Mvh Anna, NorgesEnergi
Holder seg til avtaler og leverer en oversiktlig faktura.
Hei Roy R! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Trivelige folk i telefonen som prøver så godt de kan for å gi gode tilbud😊ønsker at telefonfolka kunne gi en liten rabatt på strømregninga når man ringer og spør spesifikt om dette. Det fikk de til før i tiden, så hvorfor ikke nå?
Hei Illa! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på. Vi har per nå ingen kampanjer, og har da ikke mulighet til å utgi rabatter. Mvh Anna, NorgesEnergi
Meget fornøyd med NorgesEnergi. God service og behjelpelig personale.
Hei Jan A. P! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
De påsto for eksempel at jeg hadde bestilt noe de kalte noe ala "fornybar energi-garanti" (som er et absurd konsept side de jo leverer strøm fra ulike kilder, og ikke vet (eller bryr seg) om hva som havner hvor). Dette måtte jeg betale "kun" 1.98 kr pr dag for. Det er 60 kr pr mnd for noe jeg ikke har bestilt (og som selvfølgelig er ren grønnvasking). Og umulig å etterprøve. Så prøvde de å skape en slags tvangstrøye ved å "gi" meg en rabatt som viste seg å ikke være verdt noen ting før jeg har vært kunde i et år. Oppå der tok de høy fast "månedspris", og påslaget var høyere enn hos andre. Da jeg likevel byttet var de veldig pågående for å få meg tilbake. Og det kom diverse tilbud om makspris og variabel pris og fastpris, med og uten bindingstid, og andre "produkter" som er vanskelig for en kunde å vurdere. Jeg ville bare ha strøm, til spotpris, betaling på etterskudd, ingen bindingstid, no frills, og med transparent prising så jeg kan vite hva det koster. Punktum.
Hei Gringo! Med 100 % fornybar energi knyttet til din strømavtale garanterer vi at det produseres strøm fra fornybare kilder tilsvarende ditt strømforbruk. Beviset kalles opprinnelsesgaranti, og gir deg som kunde mulighet til å bruke forbrukermakten din ved å øke etterspørselen etter fornybar energi. Når etterspørselen fornybar energi øker, blir det mer lønnsomt for kraftprodusentene å investere i mer miljøvennlig energi. Per dags dato kjøper NorgesEnergi kun opprinnelsesgarantier fra nordisk vannkraft, dermed garanteres det at det produseres like mye vannkraft som det du forbruker. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi