NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap som dessverre har lurt mange mennesker, også meg, og kundeservicen må være Norges dårligste. Flyttet for flere måneder siden, og fylte ut elektronisk overtakelsesprotokoll. Allikevel sender de faktura, og selv om jeg har sendt de kopi av overtakelsesprotokollen nekter de å slette fakturaen og truer med inkasso. Når jeg henviser til god inkassoskikk og at jeg bestrider kravet deres, og ber de avslutte kravet eller oversende saken til forliksrådet, virker det som om de ikke vet hva jeg snakker om. Totalt useriøse, så her er det bare å styre unna.
Dårlig service. Skjulte kostander. Helt unødvendig bruddgeyr uten informasjon om dette på forhånd. STYR UNNA.
Verste selskapet noen gang, dyreste som påstår de er billigst. Gjør deg selv en tjeneste å ikke velg disse. I tillegg har de bindingstid som selgerne ikke sier ifra om. Latterlig kundeservice
Jeg skjønner ikke de som har problemer med kundeservice og som synes de betaler for mye. Jeg har ikke hatt noen problemer med Norges energi. Jeg har e-strøm avtale og det er virkelig en av de billigste avtalene som er. Jeg har vervet 1 og begge fikk 1 gratis måned med strøm med en gang. Nettleie kommer selvfølgelig i tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Ble oppringt av hyggelig selger som lovet gull og grønne skoger. Jeg vet ikke hvor mange e-poster hit og dit og enda har Norgesenergi ikke klart å registrere meg som nettleser i min egen bolig. Stadig nye navn på svar fra en overfladisk kundeservice. På min velkomsthilsen som ny kunde står feil navn, på tross av flere korrigeringer fra min side. Videre har de ikke ordnet med 30 dager gratis strøm som selger solgte inn. Jeg har tidligere ikke opplevet makan til amatører ved noe så enkelt som å bytte strømleverandør.
Vi flyttet inn i et kollektiv som hadde en lokal strømleverandør, og ville sette opp en ny avtale med NorgesEnergi. Så fikk vi beskjed om at det var problemer med avtalen, da ingen av oss var juridisk eier av abonnementet tilknyttet leiligheten. Etter denne beskjeden, så kontakter vi den oppførte strømleverandøren for leiligheten. Vi endrer da juridisk eier, og velger å fortsette med den lokale strømleverandøren. To måneder senere får vi en faktura fra NorgesEnergi for strøm. Noe vi synes er veldig merkelig siden de selv sa de ikke fikk fullført avtalen. Fakturaen i seg selv er ikke problemet, men føler det er en merkelig måte å fullføre avtalen. Heller fikk vi aldri noen beskjed om å sende inn en avlesning på strømmen. Kundebehandleren avsluttet hele samtalen med en hånlig latter, og var generelt ikke hyggelig.
Ønsker du et Norges verste strømleverandører? Da er Norges Energi rett i blinken for deg! Skyhøye strømregninger, ubeskrivelig dårlig kundeservice er noen av kvalifikasjonene som har gitt Norges Energi sin plass på bunnlista. Jeg kan si med hånden på hjerte jeg ikke har hatt en eneste god opplevelse med dette selskapet. Jeg vil fraråde en hver som vurderer å bytte til Norges Energi.