NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt norgesenergi i flere år, og det eneste posetive opplevelsen jeg har med de er at jeg fikk 500,- kr avslag på en fryseboks en gang i tiden. Jeg har stått med en dyr avtale, og priser dukker opp på faktura som ikke er avtalt i forkant. Og de er steike umulig å få kontakt med. Brukte 1 uke på å få de til å komme med ett tilsvarende tilbud som jeg hadde fått av annet strømselskap, men bytter selvom grunnet elendig respons tid og umulig å få tak i på tlf.
Alt er dårlig og kan ikke anbefales til noen som ikke ønsker seg problemer. Lykke til med å få tak i dem på telefon
De lurer til seg strømavtaler ved å si opp eksisterende strømavtaler i mitt navn uten å være i kontakt med meg for så å skylde på hafslund nett i etterkant. Tydeligvis er det slik at om du disponerer flere leiligheter samtidig (noe man ofte gjør i kortere perioder ved flytting) får man automatisk NorgesEnergi på alle adresser dersom man allerede har vært kunde på en adresse - uavhengig om man har tegnet nytt abonnement hos ny leverandør på den nye adressen. Drøyt og frekt (og ikke lovlig ifølge kundeservice hos Hafslund). I tillegg har NorgesEnergi veldig dyr strøm, har aldri hatt så høye strømregninger på sommeren før. Kundeservice har aldri vært noen hyggelig opplevelse der heller, og de på kundeservice kan finne på å ringe deg opp igjen og konfrontert deg dersom du i etterkant av samtalen gir lav score på opplevelsen av kundeservice (fikk i tillegg beskjed om å gi score på nytt for å rette opp). STYR UNNA!!
Gir deg produkter du ikke har bedt om. Legger på kostnader de ikke nevnte da avtalen ble inngått. Norges Energi går høyt ut i markedsføringen og slik jeg ser det er budskapet i markedsføringen ren løgn. Dette selskapet driver på grensen av hva som kan være lovlig - styr unna.
Legger til ekstra kostnader og abonementer en ikke ber om, flere ganger, STYR UNNA. Veldig useriøs aktør, elendig kundeservice.
Fakturerer to ganger pr. måned istedenfor hver mnd. samt langt dyrere strøm enn konkurrentene. Legg til ræ.. kundeservice så får du så og si hele pakka! For all del, styr unna dette selskapet.
Fikk aldri brukervilkår da jeg tegnet abonnement. Norges Energi byttet til et annet abonnement uten å informere hva de gjorde. De svarer ikke på mail og tar lang tid før svar på telefonen. Særdeles dårlig kundebehandlig. Alt er tuftet på at du skal misforstå. Har byttet leverandør. Hurra!