Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og økonomisk

Omtale av  Bendik

Byttet fra svindlerne i FjordKraft og det gikk utrolig greit, en telefon var nok. Sparte nok 12000,- på regningen i fht FjordKraft med variabel pris (som jeg ble anbefalt av FjordKraft!)

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 12:49

Hei Bendik Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at det var enkelt og greit å bytte til oss. Vi ordner alt i forbindelse med leverandørbytte og avslutter samtidig hos din tidligere leverandør. Vi er glade for å ha deg som kunde og håper du blir fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra svar pr telefon.

Omtale av  Lillian G

Hyggelige svar å forklaringer. Litt uklart om hva som forlanges juridisk i søknaden om endring av strømavtale - angrerett beskrivelse.

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 12:41

Hei Lillian G Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Vi beklager at ikke informasjonen rundt endring av strømavtale har vært klar nok. Når det kommer til bestilling eller endring av strømavtale har man fjorten dagers angrefrist. I den forbindelse vil vanligvis ikke avtalen startes opp eller endres før det har gått fjorten dager. Endringen trer i kraft automatisk etter fjorten dager. Dersom man ønsker å starte opp strømleveransen/ endre avtale før de fjorten dagene har gått kan man sende oss en skriftlig beskjed om dette. Dersom du ønsker å gjøre dette, men er usikker på hvordan det gjøres kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Appen

Omtale av  Kirsten S

Savner fortløpende pris på strømmen jeg bruker. Pris på kilowatt sier meg ingenting.

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 11:20

Hei Kirsten S Takk for din tilbakemelding. Den er verdifull for oss. Appen vår er fremdeles under utvikling og vi jobber for øyeblikket med å få opp en funksjon hvor man kan se kostnaden for strømmen man bruker til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Appen som mangler for strømkunder

Omtale av  Erik

En app for prisutvikling . Da blir det topp. Slik kan vi følge med alt time for time

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 11:09

Hei Erik Takk for din tilbakemelding. Det er verdifult for oss å vite hva kundene våre ønsker. Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Ha en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Er fornøyd (etter forholdene som råder)

Omtale av  Wera F

Fikk anbefalt via SMS å bytte fra topp 10 til spotpris. Har ikke peiling, 85 år. Tror på det jeg får anbefalt.

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 10:52

Hei Wera F Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Topp 10 garanti er dessverre en avtale som er på vei ut av vårt sortiment, men avtalen Spotpris er et fullgodt alternativ til denne. Med Spotpris får du strømmen til innkjøpspris til en hver tid og er med det sikret at du har en god pris sammenlignet med prisene i strømmarkedet til en hver tid. Over tid er det også historisk sett Spotpris som lønner seg da man får med seg alle prissvingningene i markedet. Vit at du kan ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe. Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Trygg, god og hjelpsom strømleverandør!

Omtale av  Siv E

De ga meg den totale trygghetsfølelsen med at de ga meg en grundig gjennomgang av avtalen og fordelene. Blide og imøtekommende kumderådgivere og gode fordeler😊

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 10:44

Hei Siv E Tusen takk for fine ord. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Vit at vi er her om det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Får ikke byttet avtale ☹️

Omtale av  Elisabeth N

Nå har jeg bedt om å få bytte til spotpris fire ganger, uten at endringen er gjort. Vi har fått endret på hytta, men ikke på huset der forbruket er høyest. Begynner å bli ganske oppgitt og vurderer å droppe Norges Energi etter minst 10 år som kunde. Hvis endringen ikke skjer innen utgangen av i morgen, bytter jeg selskap! 😬😖🤬

Svar fra NorgesEnergi
09.01.2023 10:36

Hei Elisabeth N Vi har full forståelse for at dette oppleves frustrerende. Man skal stå fritt til å endre sin avtale når man måtte ønske. Du skriver ikke noe om hvordan du har forsøkt å endre din avtale, om det er via min side eller vårt kundesenter. Det er vanlig at det kan ta noen dager før man kan se avtaleendringen på min side. Ved endring via vårt kundesenter skal man motta en bekreftelse på avtaleendring på epost kort tid etter. Dersom du fremdeles ikke kan se at din avtale har blitt endret håper vi du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og hjelpe deg med dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR