NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan ikke se at prissettingen for strømleveransen stemmer over ens med prissettingen hos Norpool. Prissettingen virker rett og slett dyr.
Hei Erling, Kontakt gjerne vårt kundesenter så vil vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Betalte nesten samme pris som Sør-Norge i sept 21, sammenlignbart pris i Nord-Norge var 30 øre billigere pr kilowatt time.
Hei, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter, så vil vi se nærmere på avtalen og om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Nedstenging av "Min side" uten informasjon i forkant grunnet oppsigelse av avtale, og dermed ikke lenger tilgang til egne betalte fakturaer.
Hei, Man må dessverre ha aktiv strømavtale for å kunne få tilgang til MinSide. Dersom det er noe informasjon du skulle trenge fra ditt kundebildet må du derimot gjerne kontakte oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 så vil vi hjelpe deg med informasjonen du trenger. Gi også gjerne litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med besvarelsen du mottok via e-post. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg føler meg lurt på det som ble sagt det som har blitt gjort. virkelig gir folk ikke etter for alt de sier. sjekk alltid. Jeg anbefaler ikke
Hei Katarina, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du gir oss en tilbakemelding på hva det var som gjorde at du var misfornøyd og håper derfor at du har anledning til å ta kontakt med oss for nærmere informasjon. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke interessert i å rette opp feilen,som er gjort på min faktura. Ringt flere ganger. Lover,og lover. Men ingenting skjer. Lutalei,så dårlig behandling,jeg har vært trofast kunde i mange år. Vurderer strekt et annet selskap
Hei Rolf, Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Bra forklaring fra kunde konsulent😀Utfyllende på hvert enkelt spørsmål og en hyggelig tone-Det setter jeg pris på😀
Hei Helge! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
De er lett og forholde seg til de har holdt det som har lovet og ikke endret på ting underveis.
Hei Bjørn, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi