SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra service - hyggelig operatør - gode betingelser
Denne skriver jeg for å hjelpe selskapet med å trene opp selgere bedre, enten de er egne eller innleide. Jeg har selv vært telefonselger i en årrekke, og vet hva som er innafor og ikke. Selger gjorde i og for seg mye riktig, helt til vedkommende tydeligvis ble oppgitt over hvor "dum" jeg er som ikke vil ta imot tilbudet. Da tyr selger til det hånende argumentet om at "jaja, vil du absolutt betale mer så...." men det er ikke det verste. Før vedkommende legger på hører jeg tydelig at det "akkes og uffes", noe som er utrolig uprofesjonelt. Jeg skjønner at jeg etter selgers mening er håpløs, men vedkommende burde forsikre seg om at det er lagt på før hen begynner å beklage seg til de rundt... Takk for meg.
En ansatt har ringt meg for å fortelle meg at jeg må betale 490 kroner som en straff fordi jeg har valgt å gå tilbake til min forrige selskap 15 dager etter inngått avtale selv om avtalen var ubendende.
Har hatt Skandiaenergi i mange år og ikke byttet strømleverandør siden. God service. Grei nettside. Billig.
Jeg hadde SkandiaEnergi en periode, men byttet til Tibber. Byttet tilbake til SkandiaEnergi for en måned siden og er sålangt fornøyd :)
Utmerket kundebehandling og god informasjon til meg som kunde.
En selger ringer meg med tilbud om strømavtale med SE, og sier at om jeg sier ok på melding vil han ringe meg opp igjen innen angrefristen tilfelle jeg angrer på avtalen. Dette høres greit ut, og jeg sender ok. Selgeren ringer ikke opp igjen innen angrefristen går ut, men dagen etter. Jeg har lest gjennom å ser at det er 9 mnd binding, noe jeg finner lite greit. Ringer SE og treffer IKKE på en kundebehandler som jeg "kan høre smile gjennom telefonen" som de så fint reklamerer for. Jeg blir totalt avfeid ift hva jeg har oppfattet at selger sa til meg, han henviser til at jeg hadde mulighet til å lese avtalen før jeg signerte og var rimelig arrogant i sin måte å behandle en kunde på. Han avbrøt meg konstant slik at jeg ikke fikk sagt hva jeg ville si, og til slutt kom de nordnorske glosene frem. Da ble han litt mer lydhør uten at dette ga noe resultat. Jeg ba om å få høre telefonsamtalen mellom meg og selger, men den kunne jeg kun få tilsendt transkribert. Mens jeg nå sitter å skriver denne anmeldelsen ringer en dame fra SE meg ettersom jeg skrev en klage på mail til de. Hun forteller at strømavtalen er kansellert og at jeg slipper å betale bruddgebyret på 490 kr. Hun beklaget at selger hadde informert på en måte som gjorde at jeg følte meg lurt, og skulle gå igjennom dette med vedkommende. Det ble en god løsning til slutt.