SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
veldig fin kundeservice, å nettleverandør på strøm.
Hei Kjellolav S. B! Det er beklagelig dersom det har skjedd en endring i avtalen din hvor du ikke er informert om dette. Vi sender alltid ut epost når det skjer endringer i avtaler, så vi må virkelig beklage dersom denne ikke har nådd frem til deg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 15 eller epost [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Upålitelige mht p holde avtalt pris Bør holde avtaler
Hei Ole S! Vi har aldri hatt en avtale hvor man får påslag basert på %. Alle våre avtaler har faste satser hva gjelder både fastbeløp og påslag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 dersom du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av avtalen din hos oss. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Tok dette selskapet for noen år siden etter en utrolig lovende sammtale med selger og en mengde tilbud og lovnader. Dette ble med tomme ord oppdaget jeg fort da første regning i post kassen. Fra dag en fikk jeg feil regninger med forbruket som en familie. Den gangen bodde jeg på vinter i tyskland og brukte ikke mere,enn en thermostat ovn på +10 i lange perioder vinters tid. Trønderenergi som var nett eier ba til og med om ettersyn da det ble brukt lite strøm,MEN ikke disse. Her kom regniger på tusenvis av kroner,men kunde service hos SE forklarte at det stemte og var ikke noe og gjøre med. Da den ene på kundeservice ble opplyst om at en politi annmeldelse var neste skritt,ble noe ordnet,men ikke alt. Etter at jeg byttet fren satte jeg et krav at de skulle regne på nytt over og betale dette snarest over. Etter 6 måneder ringte ei og ville gi med 400 og noe som feil innbetalt... der manglet i allefall noen tall og ei 0 enda. Styr unna,da jeg sitter igjen med etfaringen og meningen, at dette regelrett er svindel satt i system!
Hei Dag! Vi som strømleverandør har ingen mulighet til å direkte hente forbruket ditt registrert på din strømmåler. Dette er det kun netteier som kan gjøre, og vi er dermed avhengig av at sender korrekt informasjon til oss ved fakturering. Ved feil på forbruket på fakturaen må man som kunde derfor ta kontakt med netteier, og de vil sende korrigering til strømleverandøren. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost [email protected] for en gjennomgang av avtalen din hos oss, og de fakturaer som er sendt ut. Mvh Anna, SkandiaEnergi
De sa de skal være blant 3 av de billigste i Norge.veldig variabel i faktura.i novmber betalte jeg 1400 i desember 4500
Hei Esfehani! Strømprisen i Norge var dessverre utrolig mye høyere i desember enn hva den var i november. Dette gjorde at alle opplevde å få en strømfaktura nå i januar som var mye høyere enn fakturaen man mottok i desember. Dette er utrolig trist, men dessverre ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke, da prisen settes av den nordiske strømbørsen NordPool. Strømprisen er også lik for alle leverandører. Husk at fakturaen fra oss er uten strømstøtten du mottar fra din lokale netteier. Dersom du har spørsmål håper jeg du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost: [email protected]. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Har ikke noe å utsette på selskapet. Kundeservice er veldig hyggelige og blide å imøtekommende.
Hei Stein! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på :) Ønsker deg et godt nyttår! Mvh Anna, SkandiaEnergi
Alt har fungert bra til nå. Strømregningen kommer når den skal, så aldri vært noe tull med betalingen. Det er en rimelig og grei avtale, digitalstrøm. Oversiktlig faktura.
Hei Elin! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, SkandiaEnergi
Jeg er veldig fornøyd med SkandiaEnergi og har vært kunde i flere år nå. Det finnes sikkert selskaper som kan tilby enda lavere påslag enn 5,60 øre/kWt, men det utgjør en forsvinnende liten andel av strømkostnaden, og jeg betaler bare 9.- i månedstillegg, alt etterskuddsvis. Viktig for meg er det at jeg opplever kundeservice som lett tilgjengelig og veldig hyggelig.
Hei Sjur! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! :) Mvh Anna, SkandiaEnergi