SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde først et dårlig forsøk på verving via en innleid konsulent. Men ved en tilbakemelding om dette tok sjefen i selskapet raskt grep. Og sørget for at jeg fikk en fabelaktig hjelp til å gjennomgå mine strømregninger og sørget for at jeg fikk en gullavtale
Hyggelig kunderådgiver som forklarte neg forskjellen mellom min gamle avtale og den jeg kunne få. Blid og hyggelig!
Pris betyr mest for meg men har heller ikke annet å klage på Scandiaenergi
Sa opp avtalen etter 2 måneder fordi strømregningen ble dobbelt så dyr etter jeg byttet. De lurer dere også til og binde dere for 9 mnd uten at det står noe sted. Ikke er kundeservicen veldig behjelpelig med ting heller
Meget god servise alltid god pris sammenligner med pris fra Nord Pol
Etter å ha sagt opp avtalen ble jeg oppringt av en representant som fortalte at vi hadde 9 mnd binding. Det hadde jeg skrevet ok på i tilsendt sms i tillegg hadde vi fått velkomst mail med alle opplysninger og samtalen var tatt opp på tape. Jeg fant ingen av delene og bad om dokumentasjon, det hadde han ikke, men jeg måtte stole på det han sa. Dette godtok jeg ikke, han skulle sjekke nærmere og kontakte meg igjen. Han ringte tilbake etter ca 3 timer, da hadde han funnet ut at de hadde gjort avtalen med min kone, men ingen dokumentasjon utover hans ord. Jeg stod på mitt og fikk beskjed om å Google Skandia Energi sin avtale. Da jeg ikke godtok Google som sannhetsvitne fikk jeg beskjed om at faktura på brudd på avtale ville bli sendt, hvorpå jeg ønsket den velkommen og at vi ville møtes i forliksrådet.
God service og ærlige svar. Har ikke kontaktet kundeservice mye pga. alt fungerer bra.