Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Talkmore er den beste strømleverandøren jeg har benyttet. De er flinke til å følge opp kundene på en positiv og oversiktlig måte. De finner alltid en løsning til kundens beste hvis man skulle være så uheldig å komme litt på etterskudd med betaling. Anbefales på det sterkeste!
Hei Odd, Tusen takk for fin omtale, vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Kundeservice tar vi på alvor og vi er utrolig glade for å ha deg med på laget! Husk at vi også har verving. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Hyggelig kundeservice hvor de tar seg tid til å forklare.
Hei Anne, Tusen takk for din omtale og god uttalelse om oss. Vi er alltid glade når kundene gir oss fine tilbake meldinger! :-) Husk at vi også har verving. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Byttet fra GE til talkmore ingen problemer. Skulle bare ønske appen dems var litt mere oppdatert den henger veldig etter forhold til andre strømleverandører (ingen oversikt over reelt bruk hvis man har pulse måler osv)
Hei Thomas, Tusen takk for fin omtale, vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding! Puls måler er dessverre ikke noe vi har å tilby per dags dato, vi håper på å få dette i fremtiden. Husk at vi også har verving. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Veldig bra kundeservice, anbefaler til mine vener og kolleger.
Hei Konrad, Så godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på :-) Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Synes det er veldig bra service å fine priser å proff kundeservice byttet til Talkmore for noen år siden å ble veldig fornøyd med det anbefales av meg .
Hei Mats, Det er utrolig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Hei. Fikk ikke registrert betaling for en strøm faktura av 4255 og 30 øre pga har ikke betalt 30 øre også. Har ringt og funnet ut at de har ikke registrert betaling pga den 30 øre var ikke btalt også. Selfvfølgelig har ikke fått riktig strøm støtte også. Dårlig gjørt.
Hei Stefan, Dette var leit å høre. Vi ønsker selvfølgelig ikke en slik opplevelse mot våre kunder. God kundeservice og enkle løsninger er det vi prioriterer. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på mail, chat eller telefon slik at vi kan gjøre alt for å rette opp i dette inntrykket. Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil
Jeg har nå hadd deres strøm i veggen ett par mnd og jeg har bare gode ting å sei om det, før jeg fikk dere viste jeg ikke hva jeg skulle gjøre jeg fikk strømregninger som måtte måles på måtte som ikke er oppfunnet enda, fortsett med det dere gjør jeg ser fram til neste strømregning
Hei Kjell, Tusen takk for din omtale og god uttalelse om oss. Vi er alltid glade når kundene gir oss fine tilbake meldinger! :-) Husk at vi også har verving. :-D Ønsker deg en helt fantastisk dag videre, hilsen Danil