Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøver febrilsk å finne logikken i fakturaene, men har enda ikke klart det. Må bare stole på at det er riktig. (Det tror jeg).
Faktura må bli forstålig, slik den er nå er den umulig å forstå. Kundebehandlere bør bli satt inn i det grunnleggende ved fakturaen.
Jeg byttet leverandør og hadde da kr. 2330 til gode fra Telinet. Fikk sluttavregning hvor det stod at pengene skulle settes inn på konto 20.01.19. Etter en uke sendte jeg henvendelse til kundeservice og fikk kun automatisk svar som sa at de var veldig opptatt. Jeg ringte for onsdag og fikk unnskyldning at de har hatt teknisk problemer men han så at det var betaling lagt inn til meg med forfall dagen etter. Nå har det gått en uke uten at pengene har kommet inn.
Regninger som ikke samsvarer med virkelighet, vanskelig å få dialog. Ingen netttilgang på mitt abonnement, noe som burde være selvfølgelig i 2019.
Virker skikkelige med gode priser. Har hatt fastpris i flere år. Fastprisen steg noe i høst, men regner med å ha spart endel likevel.
Veldig bra priser på fastpris avtale som jeg tar alltid.
Veldig bra på pris, men veldig rotete og nesten uforståelige fakturaer.