Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telinet er trygt, ansvarlig og tillitvekkende som avtalepartner.
Konkursens dyktig, flink med marked undersøkelsen og tilpasser behov for alle. Fortsetter med det.
Veldig bra at dere opplyste om fast pris den gangen jeg gikk inn for denne avtalen. Har ingen negativ opplevelse hos dere. Mvh Viggo
Hei Viggo, Så bra at du har fått tegnet fastprisavtale, det har nok vist seg å være veldig lurt denne sommeren!
Etter å slått til på tilbud fra Telinet vart eg overført til Agva Kraft. Bekreftelse på ny kraftavtale inneholdt ingen dokumentasjon på kva avtale som var inngått.
Fikk en Mail fra Telinet om jeg kunne skrive en omtale etter sommerens oppgang i strømpriser, som ikke har vert synelig hos dem. Tenker det fortjener dem faktisk. Har nå hatt Telinet i, ja tror det er på 3 året om jeg ikke tar feil. Det er den eneste regningen jeg får som ikke overrasker. Har snakket med leverandøren 1 gang å det var da jeg tegnet en avtale med dem, dem ga meg informasjon om prisene deres på en måte som selv Far kan forstå. Har fått en del tilbud om strøm fra andre men, nei 😄 Aldri! vert på tanken til å slippe Telinet under den tiden jeg har brukt dem. Så takk Telinet 🙂
Hei Svein, Det var en utrolig hyggelig karakteristikk å bli kalt Nummer1! Takk for fine ord, hilsen oss på Kundeservice i Telinet.
Synes det fungerer meget bra med denne avtalen. Lav pris og forutsigtig
Sikkert bra og billig strøm. Da jeg tegnet abonnementet ble jeg lovet 1 mnd gratis strøm. Dette var så konkret at selger så at mnd nr 2 var gratis slik at jeg fikk en full mnd. Var i kontakt med kundeservice i forhold til dette, ca 1mnd er tegning. Da var det plutselig et annet abonnement, og frittstående selger som hadde lovet bort dette. I stedet for å løse problemet opplever jeg kunderådgiver frekk og nedlatende. Jeg måtte gjerne bytte leverandør hvis jeg var så misfornøyd, men jeg måtte huske på at da måtte jeg betale gebyr for brudd på avtale. Aldri opplevd og håper aldri jeg får oppleve en slik behandling av en kunderådgiver igjen og spesielt av en ny kunde. Skifter leverandør så fort det lar seg gjøre og advarer andre mot dette useriøse selskapet. Greit å selge "billig" strøm, med 'billig" kundeservice. Burde i det minste forvente at inngåtte avtale muntlig/ skriftlig følges. Bunn i bøtta kundeservice
Hei Tore, Dette høres ikke ut som noen god kundeopplevelse. Fint om du sender meg en mail, så skal jeg få sett på det med en gang: [email protected]