Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke villig til å forskuttere For en halv mnd.I disse tider bli dette feil.stor konkurranse
Jeg skal bytte. Jeg liker ikke forhåndsbetalt ordning.
Ja, grepet om DELVIS forskuddsfakturering var irriterende, og dessverre uoverkommelig for noen. Det er ikke ensbetydende med at vi som kunder er bank for Tibber. For min del betaler jeg 50% etterskuddsvis og 50% forskuddsvis. Det skulle sånn omtrent gå i 0? Altså er jeg IKKE bank for Tibber. Å spå strømmarkedet har vist seg så godt som umulig, så at estimatene har slått feil ut burde fornentes. Forrige måned var for høy, og desember er skivebom andre veien for min del. Nå kommer heldigvis muligheten til å justere selv. Tibber sine løsninger for smartstyring har jeg ikke sett hos andre. Jeg slår snittprisen med 10-20% hver måned takket være disse. Verdsett et litt nyskapende strømselskap fremfor å hive deg på hylekoret. Ikke tro at du ikke betaler for at strømselskapet ditt er bank for deg.
Jeg var tidlig ute og blant de første som ble tibberkunde høsten 2018. Syntes konseptet med å hjelpe folk med strømsparing var utrolig kult, og har dratt nytte av de smarte løsningene ved å flytte en god del strømforbruk til de billigste timene. Flere andre har også blitt kunde fordi jeg har snakket varmt om dem. Tibber har til og med stillt opp på debatten på NRK og kritisert andre strømselskaper for å ha uoversiktlige avtaler. De utgav seg for å være et strømselskap som er noe nytt og ikke tuller slik som de andre. Så kom den store skuffelsen. På urimelig kort varsel skulle de starte å forhåndsfakturere kunder. Dette er dårlig forretningsskikk og et stort løftebrudd ovenfor kundene. En slik forhastet avgjørelse tyder på at noe er alvorlig galt med økonomien og styringen hos tibber. Skulle de gå konkurs, vil kundene tape forskuddsbetalte penger. Og strømmen er ikke akkurat billig nå om dagen. 25 desember er risikoen over for min del. Da er jeg kunde hos vibb. Strømprisene henter jeg direkte fra nordpol, slik at jeg kan fortsette å flytte strømforbruk til de billigste timene på samme måte. Anbefaler de som ikke har kommet seg vekk fra tibber enda å gjøre det samme. Ønsker tibber en god jul og et godt nytt(konkurs?)år. Einar
De forhåndsfakturerer og bruker dermed kundenes penger som bank. Skulle de gå konkurs så vil kundene tape pengene
Har hatt Tibber i 4 år. Flott app. Men hva de har gjort med kundeopplevelsene siste 2 MNDR står til stryk. Har byttet til Vibb. Like bra app. Og større forutsigbarhet. Ønsker ikke å være bank for Tibber.
Ikke enig demmes fakturalødning, å ta kunders midler som sikkerhet, ellers er Tibber pulse bra
med forskuddsbetaling uten å sikre at kunden har fått med seg det. Fikk høre om forskuddsbetalingen i nyhetene. De har brutt loven, og jeg får et inntrykk av et umodent selskap som har misbrukt kundenes tillit, inkludert min. Jeg har byttet strømsselskap.
Har igrunn vert fornøyd med Tibber som leverandør. Men, den nye forskuddsbetaling modellen deres er helt bak mål. Som om ikke folk har stram nok økonomi fra før i disse førjulstider... Ellers grei app, middels form med strømstyring gjennom app. Spesielt elbil lading er ikke alltid optimal.
Genialt, spesielt dersom man ønsker et smartere hus. Bruker Tibber til å styre det meste i huset.
Helt uaktuelt og trist at det går utover mannen i gata med allerede trang økonomi.
Gjør som andre Tibber kunder å betale regningen til Tibber. Tibber hjelper deg gjerne med tømming av din konto like før jul! Det handler jo om å gi til oss, gi oss alt! Tibber, Norges beste forskudds bank av penger du ikke trenger! Gi ditt bidrag idag! Fordi vi tar gjerne dine penger!
Forskuddsfakturering tilhører fortiden. Dessverre for Tibber har de ingen rik onkel som støtter de.
Tibber satser på smartstyring, og er den beste i bransjen til det. Strømsalget er mer et biprodukt, og de opererer med svært lavt påslag
Unhappy with the new and odd Tibber payment policy. Luckily the competition has improved, so I switched to a competitor
Var fornøyd før, men nå har tibber blitt ett tragisk selskap som raner kundene sine. Nå har jeg byttet strømleverandør!