Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra leverandør med kjempebra app som støtter lastbalansering, smartlading og varmestyring. Og viktigst av alt strømmen er rimelig og de leverer er akkurat like god som det du får andre steder:-)
Super app, oversiktlig, god kundeservice. Enkel å bytte til.
Svært godt fornøyd med Tibber. Informativ og god app:)
Appen gir en veldig god oversikt over forbruk. Brukervennlig.
Best på pris, intet skjult av kostnad Forutsigbarhet.
Fremtidsrettet app. Artig og følge strømforbruket in real time!
Jeg hadde 3 stk. fakturaer på tils. kr 6400,- som pga misforståelse fra min side ikke ble betalt til forfall. Jeg trodde det gikk direkte fra min arbeidsgiver. Men Tibber ga ingen beskjed annet enn en enkel purring på epost. Så 14 dager etter forfall sendes saken til Lowell inkasso som da krevde innbetalt samlet kr 10.400,- ALTSÅ SALÆRER PÅ OVER 40 % AV UTESTÅENDE BELØP. BEMERK: Dette var kun førstegangs salærer, det var ikke gått til rettslig innkreving med de merkostnadene det ville medført. Jeg regner med at Tibbers praksis er at de får en andel av inkassoselskapets påslag. Mitt råd er STYR KLAR AV TIBBER
Hei Jørgen Dette høres veldig rart ut, vi ser gjerne på saken sammen med deg? Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi bistå best mulig Informasjon om gjeldende satser i Norge fra 1 januar 2023: - Inkassosatsen er fra 1. januar 2023 uforandret på 700 kr. - Rettsgebyr fra 1. januar 2023 er 1243 kr. - Forsinkelsesrenten fra 1. januar 2023 er 10,75 prosent. Les mer om forsinkelsesrenten på regjeringen.no : https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/forsinkelsesrente-og-standardkompensasjon-fra-1.-juli-2022/id2920777/ Tibber og fakturering: Tibber fakturerer som standard i starten av måneden, med en uke til forfall. Faktura blir sendt på e-post eller som eFaktura/Avtalegiro Man kan betale manuelt med KID, eFaktura eller Avtalegiro Rutiner ved manglende betaling: Dersom en faktura eller deler av en faktura blir liggende ubetalt over tid, vil videre håndtering av fakturaen se slik ut: 1. Om betalingen ikke er mottatt innen 4 virkedager etter forfallsdatoen, sender vi en vennlig påminnelse på SMS. 2. Om fakturaen fortsatt ikke er betalt innen 14 dager etter forfallsdatoen, vil Lowell på våre vegne sende en purring (inkassovarsel) med et gebyr på 35 NOK og en ny betalingsfrist på 14 dager. 3. Om purringen fra Lowell ikke blir betalt innen den nye betalingsfristen, vil Lowell sende en betalingsoppfordring med et gebyr på 280 NOK og enda en ny betalingsfrist på 14 dager. I tillegg vil det påløpe 8% rente på fakturabeløpet, gebyret og salæret til inkassobyrået. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål eller lurer på noe :blush: Grunnet personvern kan vi ikke utgi konkrete opplysninger om ditt kundeforhold eller fakturaer her på Bytt.no Mvh Tibber