Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her tjener de kun på månedsprisen. Ærlig markedsføring og forutsigbart over tid! I tillegg mulighet for styring av varme, elbillading og andre smarte dingser samt nettbutikk med gode priser på smarthus-dingser. Eneste minus kan være om du har liten leilighet / bruker veldig lite strøm - da kan månedsprisen bli en mer "betydelig" andel av strømregningen.
Har redusert strømregningen med over 20% etter at jeg byttet til Tibber for noen år siden. Kombinasjon lav strømpris med smart og oversiktlig forbruk, ga umiddelbar gevinst.
Garantert god pris, enkle teknologiske løsninger og engasjert i energisparing.
Billig strøm, app som fungerer meget bra og som oppdateres jevnlig med nye ting, lett å få svar på spørsmål hos kundeservice,
Tibber har en app som er fremtidsrettet og gir deg full oversikt over forbruk, pris mm om man kobler opp Puls (dings på strømmåler) Strømpris er blant de billigste, men det man faktisk sparer mest på er smartstyringen. Feks ved lading av elbil. Det er enkelt å kontakte kundeservice og de svarer normalt innen svært kort tid, best i klassen?!
Når det gjelder Tibber så er de veldig innovative og har et veldig bra system for å kunne bli en «strømsparer». Ingen leverandør har et bedre system og kompetanse på å levere et produkt som gir så mye info. Til deg som skifter til Tibber vil jeg ønske lykke til med å bidra til å spare miljøet
Dårlig verdi for pengene! Timespot er lureri... jeg har to anlegg. En hos tibber og en hos annen leverandør. Kilowattpris hos tibber er mye høyere!
Hei, Tibber følger spotpris fra Nordpool time for time. Vi har ingen skjulte påslag eller marginer på strømprisen. Du har derfor laveste mulige pris på strømmen. I tillegg kommer kostnad for abonnement på 39 kr mnd som gir deg tilgang til appen og integrasjonene våre. Om du har en lavere pris hos en annen leverandør kan det være ulike årsaker til dette. Vanligste er om man har et tidsbegrenset kampanjetilbud, og at prisen endrer seg etter en periode. Da tar leverandøren et tap i en periode og håper at du ikke bytter når prisen øker og de henter inn det tapte. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] så kan jeg hjelpe deg å finne ut av dette. Hilsen Linn fra Tibber