Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stort sett billig. Kun chat mulighet og det er veldig dumt.
Veldig fornøyd, har brukt Tibber i flere år og har ikke noe å utsette på Tibber. Selv i perioden med forskuddsfakturering valgte jeg å fortsatt bruke Tibber. Anbefaler alle denne leverandøren. Appen er fantastisk og egnet til å styre strømforbruket for å unngå høy nettleie. Jeg er ingen data ekspert men lurer litt på hvorfor de nå sier adjø til Philips Hue. Smarthjem for meg er et "must" PS! At tibber sier adjø til Philips Hue betyr ikke at lys, varme m.m. fortsatt ikke kan styres vila Apple Home appen. Takk til Tibber for en utmerket app som sparer meg penger og nettleie
Den gang markedsledende, nå sliter de med å henge etter i utviklingen og smarttilbud til sine kunder. Fikk nylig melding om at de bare kutter støtten for Hue, som er en sentral del av smarthuset (lys, temperaturer) fordi de ikke gidder bruke penger på dette lenger… da er det på tide å bevege seg mot ett bedre alternativ, for Tibber er ikke lenger i front…
Hei Alexander Årsaken til at vi kutter ut Phillips Hue er at majoriteten av kundene våre ikke bruker integrasjonen i Tibber appen, men benytter styring av sitt Phillips Hue system i Hue appen. Det har ingenting med at vi ikke gidder 😁 Ha en strålende dag!
Enkelt, greit, oversiktlig og mange poeerapps som lar deg spare penger
1) Ingen gjennomfakturering: vet aldri helt hva det er jeg faktisk betaler for strømmen (uten at jeg legger fakturaer fra 2 strøm- og nettleverandør sammen, manuelt9 2) Bonussen jeg hadde opptjent utløp uten forvarsel - ble henvist til en oppdatering som er mere enn to år gammel.
Hei Dolf Jeg forstår at det er ofte praktisk å få alt på en faktura, men det er ikke aktuelt for Tibber å låse kapital på å kjøpe nettleiefakturaene til kundene våre, for så å fakturere Nettleie og strømforbruk på en faktura. Vi prioriterer utvikling av produkter, integrasjoner og generelt tjenesten til Tibber. Det vil ikke bli aktuelt å kjøpe en faktura som uansett blir sendt til våre kunder fra nettselskapet. 😊 Når det kommer til utløpsdato på bonusen så ser man dette i appen og det er også opplyst i vilkårene for bonus. Vi sendte også ut mail til samtlige kunder om minnet om at bonusen snart utløper. Det er trist at du opplever dette slik. Ønsker deg en fin dag.
Fungerer utmerket helt til du får problemer. Da stør du alene og bør være elektroingeniør og app utvikler. Har hatt problemer med Tibber app og Easee lader nå i nesten 2 uker. Får ikke ladet hjemme. Ladingen kutter etter 2 min
Hei Anders Flott om du sender oss en henvendelse på [email protected] eller i chaten i appen din slik at våre teknikere kan hjelpe deg med dette.
Når Tibber først kom var de helt suverene mtp brukervennlighet og muligheter i appen. Dessverre er min opplevelse av brukergrensesnitt og manglende kundestøtte i kombinasjon med en app med svært mye feil og nedetid dårlig. Hva som tidligere var svært intuitivt er nå tunggrodd og merkelig bygget opp (f eks-for meg som har to elbil ladere/biler er dette ikke mulig å få en bra løsning på, selv etter en prøver å få hjelp hos dem) Appen har generelt mange bugs. Hva gjelder pris/fakturering osv så oppleves dette veldig bra.
Hei Torstein Takk for tilbakemeldingen din. Om du har elbilladere som har direkte integrasjon til Tibber så skal det ikke være noe i veien for at disse skal kunne styres i Tibber appen din. Den siste tiden har det vært litt utfordringer med integrasjoner i appen da flere produsenter har gjort endringer i API. Dette skal nå være løst. Flott om du kan sende oss en epost: [email protected] eller sende oss en melding i chaten din.