Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tibber er den eneste Strømleverandøren jeg har hatt som ikke har skuffet 3 mnd etterpå.! Svarer kjapt på spørsmål og god service innstilt. Tibber - appen bidrar til full oversikt over strømforbruket slik at man kan dempe forbruk når prisene er skyhøye. I tillegg så får jeg meldinger i forkant når strømmen skal være dyr.! Superfornøyd sålangt.... og jeg har hatt Tibber i ca 9 mnd.
Likte Tibber godt. På grunn av min motstand til Vindkraftindustrien, fann eg ut at Tibber er eigd, direkte og indirekte, av andre selskap som er direkt involvert i vindkraftindustrien som ødelegger natur og boforhold for mennesker, dyr og spesielt fugel. Det kan eg ikkje godta!🤬😤
Gode løsninger for strømstyring, integrering av billader, ovner etc i en god app. Får oversikt over hvordan strømprisen varierer igjennom døgnet.
På NRK1 i kveld sier daglig leder at de ikke legger på prisen. Du betaler kun kr. 39 i fastbeløp. Dette er ikke riktig om du ser op strom.no. Der viser de et tillegg på kr. 0.79 pr kw/t
Tibber har har god oversikt fra alle levrandører, god kundeservice ryddig faktura
Med Tibber føler jeg meg helt trygg på at jeg får strøm til en veldig god pris, og i tillegg leverer de en god app og brukeropplevelse. Fastleddet på 39 kroner per måned gjør at det ikke er noe for de som bruker veldig lite strøm, men for meg som bruker ganske mye er det veldig bra. Jeg har kjøpt Tibber Pulse (kontinuerlig måling av forbruket) og det fungerer veldig godt til å følge med på forbruket mitt. Har ikke hatt noen problemer med Tibber i hele tatt, og har anbefalt det til svært mange.
Problemer med Puls enheten at den ikke virker. Og dessverre så er de en av få Selskap som ikke har tlf nr på siden sin ( hvorfor ?) Føler de for øyeblikket er som min tidligere strømleverandør ang respons.
Hei, du når oss enklest på chat eller e-post, her svarer vi så snart vi kan og som regel innen noen timer. Om du ønsker å ringe når du oss på tlf 800 33 502 mandag til fredag mellom 8-16. Gi oss en lyd, så skal vi forsøke å hjelpe deg med Pulse. /Linn