Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes tibber appen er helt perfekt den vise meg det jeg trenger av strømforbruk og gir meg beskjed om overforbruk, appen hjelper meg å styre strømforbruket på en enkel og oversiktelig måte som jeg tidligere ikke kunne. Jeg liker også muligheten for å integrere andre smartenheter i appen og håper og ønsker meg mer av det.
Support er elendig. Har ikke tlf nummer å nå dem på... Var fornøyd kunde som mange andre frem til skuta sank.
Hei Eilif Så trasig å høre. Support er tilgjengelige på chat og epost: [email protected] hverdager fra 08.00 - 16.00. Du kan sende oss en melding i chaten direkte fra appen din - meldingen din går da rett inn til vår support team som hjelper deg så raskt som mulig. Ingen båt som er sunket 🤗 Mvh
Sparer strøm, balanserer forbruk. Kan ikke bli bedre. Skjønner ikke all sytingen over forskuddsfakturering - vi tapte jo ikke noe på det.
Lyver, dårlig kundeservice - ikke eksisterende faktisk Ingen fordeler - kun bakdeler. Styr unna - herved advart.
Hei. Så trasig at du opplever dette hos oss! Vi er veldig interessert i å høre Hva som er årsaken til at du opplever tjenesten vår slik. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] Vi som jobber på support har alltid fokus på å hjelpe våre kunder så raskt som mulig. Man kan kontakte oss på mail eller direkte i chaten i appen. Her er vi klar for å bistå hele uken t.o.m helg. Mvh Support
God kundeservice, kjapp respons og gir mye info for å spare strøm Anbefales. Sosiale medier har dessverre uretferdigvis ødelagt rykte til et godt selskap som ble skapt for oss.
Takk til Tibber for at dere hører på deres kunder og endret til det beste. Dere er et fantastisk og innovativt selskap som jeg kommer til å bli lenge hos. bare ikke Tabber dere ut igjen.
Gjennom den siste perioden med økte priser har Tibber sine smartfunksjoner spart meg for opp mot 1500kr i måneden. Tibber for alltid<3 Kunde siden 2017.