Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd med Tibber og vil aldri vurdere å bytte strømselskap!!
Hjelper deg å bli bevisst på forbruket, noe som gjør at kostnadene går ned. Det finnes sikkert billigere avtaler der ute, men det er ikke poenget her. Dessuten har de ingen skjulte kostnader, bindingstider og skjulte kostnader.
Vær oppmerksom på at hvis du kjøper Pulse og er kunde hos et mindre kraftselskap kan du ble en kasteball mellom nettleverandøren din og Tibber. Det tok over en måned med mange meldinger på support siden (hvor det var land svartid) å få løst problemet.
Tibber beklager at du sitter igjen med en slik opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Vår support har ca 1 dag svartid (ofte kortere) og målet vårt er å løse alle saker på best mulig måte. Noen saker kan være vanskeligere å løse og kan derfor ta lenger tid. Dersom det er noe som fremdeles er uavklart vil vi veldig gjerne hjelpe deg med deg!
Jeg byttet fra Hafslund til tibber og trodde jeg skulle få en bedre deal, men det endte opp med at jeg må betale dobbelt så mye! Føler meg lurt og angrer sykt på at jeg bytta til tibber. Jeg kunne fått to måneder med strøm fra Hafslund til samme pris hvis jeg ikke hadde bytta, veldig frustrerende!
Hei :) Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde i Tibber. Tibber bare en avtale og denne følger spotpris fra Nord Pool. Du betaler det samme som vi gjør når vi kjøper inn strømmen og det er ingen skjulte påslag. Du kan du enkelt følge med på strømprisen time for time i appen vår. Det finnes mange tilbud å velge mellom der ute og man bør være nøye med å sjekke vilkårene. For eksempel hvor lenge gjelder tilbudet eller hvor lang er kampanjeperioden om en har fått det, er det bindingstid etter kampanjeperioden og er det spesifikke vilkår man må oppfylle for at man skal få tilbudsprisen? Vi kan gjerne hjelpe deg med å se igjennom avtalevilkårene du har i dag dersom du er usikker på om du har valgt riktig. Ta i såfall kontakt med oss på chatten vår :) Mvh Camilla
Liker at de tenker så helhetlig, med smarthus og smart sparing av strøm. De gode samarbeidende med andre leverandører av smarte duppedingser trekker også i positiv retning.
Har brukt Tibber i to måneder og selv om det tilsynelatende virker som et "koselig og kundevennlig" selskap, så er dette naturligvis bare overfladisk. Nå skal man ikke legge skjul på at det er dette som treffer folk flest, men begynner man å grave litt under overflaten så finner man en del feil informasjon som ikke har noen kildereferanser og lite kundevennlige servicearbeidere som ikke tåler konstruktiv kritikk. En større utfordring er at velger man tibber så må man forholde seg til to regninger; en fra tibber og en fra nettleverandør for nettleie. Det skaper en manipulerende effekt om at du betaler mindre for strømbruken når du i mange tilfeller ikke gjør det. "100% fornybar strøm. 0% bullshit." Morsomt markedsuttrykk, men igjen, ingen kildereferanse. Blir spennende å se i fremtiden om tibber er istand til å bli ærlige ovenfor kundene. Må være slitsomt å sitte sint på kontoret når man svarer kunder real time mens når man skriver tekster så skal de være så positive og folkelige som mulig.
Hei du :) Dette var ikke noe kjekk tilbakemelding å få, men vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Både de positive og de konstruktive. Du benytter sterke ord her, men manipulerende og overfladisk kjenner vi oss dog ikke igjen i. Hadde vi fått ditt ekte og fulle navn, kunne vi ha undersøkt nærmere hva som er grunnen til din opplevelse med oss. Tar veldig gjerne lærdom av dette! :) Håper du kan kontakte oss igjen - jeg chatter gjerne med deg ;-) Natalia
Jeg personlig har spart en god del penger på bytte fra norges energi til Tibber. Bruker ikke deres app så mye siden alle funksjonene til tibber funker i Futurehome. Har åpnet HAN (pulse) porten og times avlesing på måleren. Bruker mange smartløsninger som jeg har handlet via Tibber sin netbutikk. Har ikke hatt noen problemer til nå, så det er ikke mye å klage på.