Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi byttet til Vibb fordi de skulle være billigere, men synes det var sleipt å kreve et ekstra månedlig beløp for å kunne se eget forbruk. Med dagens strømpriser bør det være lovpålagt å gi kunder innsyn i hvor mye strøm vi bruker!
Null påslag og 39kr for appen. Ingen kan slå det. Vår tidligere leverandør ringte dagen etter jeg sa opp der, og da jeg sa hvilken avtale jeg hadde - så sa de at det har de ikke sjangs til å matche! Appen fungerer utmerket; med den informasjonen vi trenger, samt at man kan tilpasse hva man ønsker å se på forsiden. Gjennomfakturering er topp at de tilbyr, og dette fungerer også upåklagelig.
Gikk over til Vibb fra NorgesEnergi på ene leiligheten i huset, da det visstnok skulle være billigere. Med to boenheter i samme hus, og med to forskjellige strømselskap på de to enhetene, så og si identisk forbruk, er det kjempeenkelt å følge med på prisforskjellen mellom disse to . I vårt tilfelle, ligger Vibb omtrent 200 kr. dyrere i pris på 4 dager, selv om forbruket i leiligheten med Vibb-strøm er lavere og nettleien det samme. Vi betaler litt mer for «prissikring» og «fastbeløp» hos NorgesEnergi, men denne kostnaden er ubetydelig sammenlignet med prisen vi faktisk betaler for forbruket/strømmen hos Vibb. Prisreduksjonen på strøm i forbindelse med lading av elbil, har vært 25 kr. I desember og vi har betaler 39 kr. for å ha tilgang til smartladingen. Hadde jeg vært klar over disse tingene i forkant, hadde jeg ikke byttet over. NorgesEnergi er ikke feilfrie under noen omstendigheter, men en ting jeg savner hos Vibb, er det å kunne ringe til kundeservice. Chat fungerer i mange tilfeller, men dersom du trenger litt mer detaljert informasjon om ting, kan dette være enklere å få avklart det over telefon. Jeg har vært i kontakt med hyggelige mennesker på kundeservicen deres (Vibb) men det har dessverre ikke løste utfordringen vår eller gitt klarhet i spørsmålene jeg har hatt.
Kunde siden 22.12.2023. Sliter siden dag en med samme problem som en annen anmelder her mht smartlading. Appen er koblet mot bilens app, leser av batteristatus og hvor mye som er ladet. Alle parameterne er satt riktig, men lading begynner uansett tid på døgnet bilen blir koblet til. Kundeservice gjør null for å forstå eller løse problemet ( fikk først AI svar før jeg etter noen dager menneske svar). Appen virker informativ og ryddig, men er du ute etter smartlading og har en lader som ikke er smart, så ville jeg vurdert en annen leverandør. De får en uke til p løse problemet, så takker jeg for meg.
Jeg har hørt at vib er Billigere en andre strøm leverandører.
Bra opplegg, bra app, usikker på pris ifht andre….
Ble dyrere enn jeg trodde det skulle være. Prøver å bruke minst mulig strøm
Har vært litt av og på Kunde, men jeg har alldeles vært fornøyd med Vibb. Rett og slett 0 bullshitt. Appen deres er tipp topp og viser meg akkuratt det jeg har lyst til å sjå, ikke noe ekstra dill. Veldig fornøyd kunde! Meget tøft at man også kan sjå hvor mye rekningen blir ilag med linjeleie, dette er absolutt verdt for meg å betale 39 kroner for appen, for denne oversikten der får du sjelden!
App «fryser» og viser ikke forbruk osv. Betaler for dette ekstra, men app fungerer elendig!
Strøm er en comodity-vare og da blir prisen det viktigste. VIBB leverer utmerket på alle de nøkkelverdiene som jeg vektlegger
Føler at det er det rette selskapet for meg, angående levering av strøm. Billigst av alle selskapene jeg har undesøk. Anbefales.
Alt med bestilling og avtale gikk smertefritt og uten stans.
Veldig fornøyd med rask og enkel prosess. Beste pris på markedet!
Gir misvisende innformasjon. Ringer du forskjellige kunderådgiver finner du fort ut dette. Var kunde 6 uker. Aldri mer
Føler at prisene er litt utenfor det normative i henhold til gjennomsnittlig intekt, men strøm er strøm
Med 0 kr i påslag betaler man kun spotpris og for Vibb app. Nettleie kommer selvfølgelig i tillegg. Bra avtale.