Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Null påslag, hverken fast pr mnd eller pr kwh. Selv med app (kr 39/mnd) mye billigere enn de fleste konkurrenter. Også lettvint å legge til flere målepunkter Seriøst, større selskap ligger bak Vibb
Det er første gang jeg er i kontakt med Vibb i dag. Bestilte og byttet til Vibb avtale. Over det ingen erfaring. Ble anbefalt og slo til da Vibb virker som en god strømselskap. Å bli kunde og få en kundeavtale gikk greit. En kvikk sak via nett. Så langt virker dette som en god og oversiktelige avtale.Vipp Appen virker også veldig oversiktelige.
Har akkurat tegnet avtale med Vibb, og kan derfor ikke vise til andre erfaringer enn at nettsidene er informative og innmeldingsprosedyren er grei. Jeg trenger i utgangspunktet ikke å aktivere tilleggsfunksjonene på appen, men vil evt vurdere det etter hvert.
Tjenesten uten ekstrabetaling for pluss ble plutselig borte pga oppgradering ? Ikke lett å forstå
Gikk på et blunk å velge denne leverandøren. Veldig greit.
Har vert vibb+ kunde i snart 1 år, men å betale 39 kr for å få vite dagens strømpris gidder jeg ikke mere. Har betalt for sanntidsstrøm med tibber pulse til kr 9 per md, det har aldri virket. Og det er ingen kundeservice tlf kunen chat som man aldri får svar på. Vibb+ bør folk ikke velge. Jeghar vert Vibb+ kunde i snart 1 år, no blir det noe annet enn vibb generelt. Skammelig
Hadde Vibb appen med grafen for dagens spotpris. Ble oppfordret til å laste ned den nye appen uten at det ble opplyst at den hadde fjernet grafen for dagens spotpris. Om vi vil ha tilbake denne funksjonen kan vi oppdatere til Vibb + men det koster kr 39. Uærlig og simpelt lureri.
Byttet til Vibb idag og fikk spørsmål om vurdering så da har jeg lite å gå på.
Veldig billig og enkelt uten noen skjulte bindinger
Jeg ble satt over til Vibb fra Talkmore, som sluttet med strøm. Nå har jeg en app med 4 sider; hjem, forbruk, enheter og forstå. Alle sidene oppfordrer til å skaffe seg Vibb+ for 39 kr per måned for å få tilgang til informasjonen. Flink i markedsføring, men ikke helt ærlig, luringene...
Jeg er svaksynt og jeg klarer så hvidt og skrive da dette er veldig tungvint for meg og man kan ikke ringe dem jeg satt i 3 dager og ventet med og få svar på chatten jeg syntes ikke dette er akseptabelt når man skal drive med kundebehandling i 2023
Man kan ikke gjøre noe som helst i appen fra før, men den viste hvertfall nåværende pris.. Etter oppdateringen får du ikke en gang se hvor mye strømmen koster - uten å betale 40kr mnd for å se det da selvfølgelig. Burde være et krav at man som kunde får oversikt over prisen på produktet som blir solgt til deg.
Virker på meg som de ønsker det beste for kunden. Ingen unødige påslag. Betaler kun for det jeg får.
Så lang har Vibb vært en svært god leverandør. Prisene er normale og avtaten forutsigbar. Ikke noe forsøk på å selge tilleggsprodukter eller overføinger til andre avtaler. Godt fornøyd med Vibb og anbefaler andre å flytte over til dette selskapet. Appen til Vibb er god og enkelt å forstå.
Byttet fra Lyse til Vibb men endte opp med dyrere regning og null innsikt i hva som er grunnen. Brukte til sammen 5kr i strøm men fikk skyhøy regning som var utenom nettleien også. Bytter tilbake til Lyse.
Veldig fornøyd med å slippe å betale for mer enn forbruket mitt. Ingen påslag, ingen månedlige avgifter (med mindre man laster ned appen) og ingen bindingstid. Får én faktura med både strøm og nettleie. Etterskuddsfakturering. Enkelt og greit 😊