Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg flyttet ut 1 mai. Siden det var helligdag, så måtte jeg vente til dagen etter med å si opp strømmen, men da fikk jeg beskjed om at oppsigelse må varsles 5 dager i forveien. Dette er for meg tilbake til steinalderen nå da de aller fleste har digitale strømmålere. Så nå må jeg betale en ukes forbruk av strøm og nettleie for nye leietakere. Kostnaden på det er mye mer enn hva jeg har spart i forhold til deres nærmeste konkurrenter. I tillegg svarer kundeservice chatten deres først etter over 40 minutter med venting. Styr unna!
Bra: Samlefaktura og statisk rimelig avtale med garanti og uten fiksfakseri Bra: Meget glad for å ha byttet fra Tibber, Vibb app generelt syntes jeg er bedre enn Tibber Kan bli bedre: App integrasjon med Solcelle invertere og Tibber Puls ( Eller OSS brikke som er tilgjengelig helst uten mnd. leie for Vibb+ abonenter)
VIBB har en svært dårlig app. Denne kan utvides ved å betale 39kr pr måned.
Lett å bytte til Vibb, ikke noe tull i avtalen. Null påslag i tre år er mye bedre enn kampanjer hos andre selskap. Supert med gjennomfakturering fra nettselskap.
Grei fremgangsmåte for etablering av avtalen. Og rask behandling.
Får ikke god nok veiledning om smartlading. Ellers ok
Byttet til Vibb, har 2 målere. Må betale 39kr x2 for å få oversikt på appen. Forrige a tale m annen leverandør dør betalte jeg bare kr 39 for begge måleren på deres app. Kjøpe Vibb+ appen, får opp bare en måler selv om hyttemåleren er der, så er den tom. Ikke opplyst om det fra Vibb