Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overtok et hus og megler valgte feil strømavtale i forhold til hva vi ba om. Har fått nærmest ingen info om strømavtalen vi har nå, kommer ikke inn på min side og kundeservice har «noen timer» ventetid for å komme i kontakt på chat- og det finnes ingen telefon å ringe. Så vidt jeg vet så er strømmen ok da.
Har brukt Vibb en periode nå som Student og har vært desidert fornøyd med de. Oversiktlig app (koster 39kr, men er valgfritt) der du får alt av info du trenger å vite. Itilegg så har de god provisjon (300,-) for å verve en god avtale videre til venner og bekjente! Kan vell ikke være noe negativt å anbefale slik strømavtale der man kan spare store summer!
Meget enkel bestilling av strøm, men ikke imponerende app. Uansett så er det vel strømmen og avtalen som er viktigst og den er god 😀
Må gå over til Vibb+ med betaling på 39.- /måned for å få med hjemmestrømmen. Minner om lureri! Jeg ønsker ikke å betale noen månedsavgift!
Kjapp tilbakemelding på email! Fikk svar på alle spørsmål av en meget vennlig medarbeider! Og tatt i betraktning markedets beste pris var det ikke vanskelig å bytte til Vibb på flekken!! Tusen takk!
enkelt strømbytte, men ønsker gjennomfakturering av flere nettselskaper bla midtnett (buskerud)
Veldig bra avtale, godt fornøyd! Men for å få detaljert oversikt over strømforbruket osv må du betale for Vibb+ dvs 39 kr for hver enhet (hus + hytte) hver måned. Ganger man dette med 12, blir det en del i årsavgift - 780 kr for våre to enheter. Man burde kunne få slippe med et månedsgebyr.