Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er frustrert over at ein ikkje kan velgje personleg passord for innlogging på PC! Eg vart flytta utan vidare frå eit selskap eg var nøgd med der eg hadde grei oversikt. No slit eg med å få opp den informasjonen eg var vand med å få. Dårleg!! Ivar F.
Ble flyttet over til Wattn 1, juni. Har enda ikke fått logget på Min side (i dag er det 19. juni). Appen fungerer heller ikke. Dårlig kundeservice. Får standard svar på mail om at de har hatt noe rusk i maskineriet som nå er løst og alt skal fungere. Problemet er at det ikke stemmer, ingenting fungerer. Kommer til å bytte selskap. Styr unna!
Jeg byttet strømleverandør 18.5. Den 27.5 var min strømavtale borte fra min nye leverandør, og jeg fant da ut at jeg hadde havnet hos Wattn. Har aldri hørt om disse, og har absolutt ikke flyttet mitt abb. hit. Hvordan et selskap bare kan flytte over avtalen er for meg helt uforståelig. Har vært i kontakt med de på tlf uten noen løsning, samt to ganger purret på selskapet via mail (uten noe svar). Har også bedt om dokumentasjon for denne flyttingen. STYR UNNA!
Når selskaper slår seg sammen og skal forenkle og "rydde" opp i eksisterende avtaler forsvinner avtalene som er gunstigst for kundene.
GULL kundeservice! Jeg har fått så god hjelp og god oppfølging!
Så kjekt å høyre at du har fått god hjelp Henriette! Takk for at du tok deg tid til å gje di tilbakemelding. :)