Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flink til å komme frem til den løsningen som er best for meg og min familie. Vi en ryddig økonomi, men de er konstruktive, men ikke belærende. Kommer med innspill som er relevante som jeg bør tenke over, uten å kreve endringer.
Takk! Det var hyggelig å høre :-). Vi ønsker å være personlige og proaktive rådgivere, men ikke selgere. Hva som er langsiktig best for deg som kunde, skal alltid være styrende.
Dyktige medarbeidere med god personlig service, tilgjengelige når jeg har behov.
Så hyggelig å høre! Dette med service og tilgjengelighet er viktig for mange. Ifølge EPSI 2021 er vi den banken med kortest svartid av alle banker i Norge. Alle kundene skal kunne ta direkte kontakt med bankkontoret og rådgiveren sin, og aldri måtte gå veien via et callsenter. Sånn tenker i alle fall vi.
Var en veldig fleksibel og hyggelig bankforbindelse. Fikk ny kundebehandler og da begynte problemene, så har det vert mange problemer med nettbanken siste 6 månedene.
Hei. Vi liker slett ikke når noen ikke er fornøyde. Om du ikke er fornøyd med rådgiveren din, foreslår jeg at du sender en e-post til banksjefen på det bankkontoret (du finner kontaktdata på nettsidene) og forteller hva du ikke er fornøyd med. Handelsbanken ligger i måling etter måling i toppen på kundetilfredshet (EPSI og Norsk kundebarometer), så da blir det ekstra viktig å løse gruff om det oppstår noe. Ha en fin dag!
Banken refinansierer sjelden lån og forskjellsbehandler kunder i forhold til rente. Før pleide banken å være imøtekommende, men nå føles det som om de ikke ønsker å ha meg som kunde i det hele tatt.
Har vært kunde lenge i Handelsbanken. Har ikke planer om bankskifte.
I Handelsbanken må man ta kontakt etter hver rentenedsettelse fra Norges Bank for å opprettholde en relativt like god rente.
Hei! Når Handelsbankens kunder er mer fornøyde enn andre bankers kunder, vet vi at det ikke bare handler om personlig rådgivning og service og gode digitale løsninger, men også priser. Om du sikter til korona-våren 2020 (hvor det har vært flere nedsettelser fra norske banker), er faktum at Handelsbanken har satt ned renter like raskt og like mye som andre banker. Gode kunder av Handelsbanken skal ha konkurransedyktige priser også i fremtiden! Om du har lyst til å lese om hvorfor boliglånsrenten blir slik den blir, anbefaler vi denne lenken: https://www.handelsbanken.no/no/privat/lane/boliglan/rentesetting
Handelsbanken i det hele er en grei bank, derimot sliter de med flere problemer. Nettbanken er særdelses ofte nede i forhold til andre banker. Det er lang svartid på telefon og de høres ofte mer oppgitte ut over at du ringer enn de bruker tid på å faktisk løse problemet ditt. Oppetiden og det tekniske fundamentet er for dårlig til å kunne ha fast konti her spesielt om man driver med ting som verdipapirhandel og ofte fører penger mellom ulike kontoer.
Hei, og bra med engasjement for en god bank-opplevelse. Det deler vi! Dumt at du ikke er topp fornøyd. Vi måler dette hele tiden, så deler noen fakta: - Handelsbanken ligger i toppen på kundetilfredshet år etter år (kilde: EPSI og Norsk kundebarometer) - Tilfredshet med nettbank og mobilbank ligger på topp blant norske banker (kilde: EPSI) - Svartid og tilgjengelighet: Her er vi også på topp (kilde: EPSI), ikke minst fordi kundene kan ringe rådgiveren sin direkte, uten å gå via callsenter eller tastevalg. - Vi har historisk hatt svært lite nedetid på systemene våre målt mot andre banker, og har ingen tall som skulle tilsi mer nedetid hos Handelsbanken enn hos andre banker. Dette var noen fakta basert på det alle kundene i sum opplever og sier. Da er det ekstra surt at noen innimellom ikke opplever det akkurat slik. Økonomi er viktig, og det er viktig å velge den banken man blir mest tilfreds med over tid, så her får du bare vurdere hva som er best for deg og dine.