KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Chatten er ALDRI bemannet uansett når på døgnet/dager man måtte prøve. Telefonvalgene er ikke relevante og man havner til slutt hos en 3.part. Skjema krever innlogging med bankid + fødeselsnummer, men er ikke relevant da jeg ønsker å snakke med et menneske.
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding, Fred, og for din interesse for banken vår. Du har helt rett, vår chat er ikke betjent. Vi har nå korrigert chat-meldingen vår på det punktet - tusen takk for at du gjorde oss oppmerksom på det! For tiden er det mange som vil bli kunde hos oss! Derfor har vi valgt å bruke alle ressursene våre til å besvare kundehenvendelser i andre kanaler, da chatbotten faktisk er en god og utholdende kollega som hjelper oss med å svare ut produkt- og generelle spørsmål som potensielle og eksisterende kunder måtte ha. Siden du først og fremt vil snakke med oss, taster du 1 for "privatkunde", så 3 for "bank", og 4 for "andre bankspørsmål" når du ringer oss. Vi svarer så fort vi kan, og du kan bli oppringt om du ikke vil vente. Erfaringsmessig går det rimelig kort tid før vi svarer, også i disse dager. Ved ekstra stor pågang får vi hjelp av vår samarbeidspartner til å svare alle som ringer inn, og vi beklager sterkt at den servicen ikke var til hjelp for deg da du tok kontakt. Og, så må vi til slutt slå et slag for klp.no/bank - der kan du i ro og mak finne svar på mange vanlige spørsmål. Vi håper dette var til hjelp for deg, og at du gir oss en ny sjanse. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å bytte til KLP banken. Effektiv behandling av søknad om overføring av boliglån og god kommunikasjon underveis. Godt tilrettelagt for self-service. Det er litt å hente på nettbanken med hensyn til tidsavbrudd, blir en del innlogging. Mulig jeg som ny bruker gjør noe feil, men det gjør allikevel at jeg gir 4 stjerner og ikke 5. Alt i alt fornøyd med byttet så langt : )
Hei! Velkommen til oss, Lise, og tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding om både bankbytte, boliglånssøknad og nettbanken vår. Når det gjelder tidsavbrudd, er det standard innstillinger som slår ut, og det vil du kanskje oppleve litt hyppigere nå som du er ny og bruker tid på å bli bedre kjent i nettbanken? Om du lurer på noe, er det bare å sende en melding i nettbanken, så skal vi svare deg på alt du trenger å vite. Hilsen oss i KLP Banken
Helt grei nettbank for leilighetsvis bruk men vanskelig å finne frem - ligger langt tilbake for eks. Bulder og Sbank sin app
Hei! Takk for ærlig tilbakemelding, Niels. Supert at du synes nettbanken vår er helt grei, men vi vil jo at du skal finne frem! Det kan ofte ta tid å venne seg til noe nytt, men vi har full forståelse for at du ønsker at akkurat det skal være enkelt. Med utgangspunkt i menyen skal du finne det meste ved å klikke og bli kjent med oppsettet, men nøl ikke med å sende en melding i nettbanken om hva du lurer på, så skal vi svare deg så fort vi kan. Du kan også finne flere svar her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/nettbank Hilsen oss i KLP Banken
Veldig god og rask service, savner app’er. Banken har god rente på sparekonto.
Hei! Herlig å høre at du opplever å få god og rask service hos oss, Marianne, og stas at du har oppdaget at vi har så god innskuddsrente! Når det gjelder app, har vi mobilbanken som er enkel i bruk. Om det er noe du savner der eller om du har spørsmål om hvordan du bruker mobilbanken, kan du sende oss en melding, så svarer vi så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
Relativt rask behandling av søknad og imøtekommende service og tilbakemeldinger
Hei! Tusen hjertelig takk for hyggelig omtale, Andreas. Vi lover å fortsette å gi deg god behandling med imøtekommende service og tilbakemeldinger - vi er her for deg! Hilsen oss i KLP Banken
Raskt og enkelt, men kunne hatt bedre app løsning.
Hei! Velkommen til oss, Nova, det er så hyggelig å høre at bankbyttet ditt til oss gikk raskt og enkelt! Når det gjelder mobilbanken vår, hører vi gjerne fra deg om hva du savner. Send oss en melding, så kan vi bringe det videre til vurdering. Hilsen oss i KLP Banken
Fungerer ok for mitt behov. Får gjort det jeg skal - grei funksjonalitet.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding om nettbanken vår, Jonny - det er godt å høre at den fungerer fint for ditt behov, og at du får gjort det du skal. Hilsen oss i KLP Banken
Traff på en fantastisk service innstillt mann angående lånesøknad.Han veiledet meg gjennom prosessen og tok seg god tid.
Hei! Så flott å høre at du opplevde å få god hjelp av en av våre superdyktige og hjelpsomme medarbeidere, May! Velkommen skal du være! Hilsen oss i KLP Banken
Måtte øke boliglånet, enkelt å søke og prosessen gikk fort, tross det var helg! Tusen takk!
Hei! Bare hyggelig, Hanne, og tusen takk for herlig tilbakemelding! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig god veiledning og service! Kan anbefales på det sterkeste!
Hei! Herlig Kathrine, denne tilbakemeldingen og ikke minst sterke anbefalingen ble vi veldig glade for her i banken - tusen takk! Veldig stas å vite at du er så fornøyd med både veiledning og service. Hilsen oss i KLP Banken
Me fekk veldig god hjelp med lån då me kjøpte ny bolig. Opplevde at det var mulig å ta kontakt for spørsmål. Dette var ei god erfaring.
Hei! Og dette var en veldig hyggelig tilbakemelding, Oddmund! Veldig hyggelig å høre at du opplever at vi tok deg godt i mot da du kjøpte ny bolig og trengte lån hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt bankbytte, god forklaring underveis i prosessen
Hei! Velkommen til oss, Kai! Så hyggelig å høre at du synes det var enkelt å bytte bank til oss - akkurat sånn det skal være, tenker vi. Håper du har kommet godt i gang med tjenestene du trenger - og det er bare å ta kontakt om du lurer på noe. Vit også at du finner masse informasjon på klp.no/bank om bankens produkter og tjenester. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig rask saksbehandling da vi bestemte oss for å bytte bankforbindelse. Gode digitale veiledere som gjorde at bytte av bank ble problemfritt.
Hei! Odd, så hyggelig å høre at bankbyttet til KLP Banken var problemfritt - velkommen skal du være! Slike kundeopplevelser er akkurat det vi jobber hardt for hver dag - det skal være enkelt og problemfritt å gjøre gode valg for økonomien! Hilsen oss i KLP Banken
Elendig ! Som kommunal ansatt får mann ikke noe hjelp!!! Søkt om å flytte boliglån flere ganger, uten resultat !
Hei! Takk for tilbakemeldingen din. Til tross for at du ikke er fornøyd, er det hyggelig å høre at du ønsker å flytte lånet til KLP Banken. Det er vanskelig å gi tilbakemelding til deg uten å kjenne til din spesifikke sak. På generell basis kan vi si at vi behandler alle søknader om å flytte lån til oss, og gjør en totalvurdering ut fra faktorer som egenkapital, betjeningsevne, livssituasjon og markedsverdi på bolig. Dersom du ønsker mer informasjon om utfallet av din konkrete søknad og har spørsmål i den forbindelse, er du velkommen til å kontakte oss. Hilsen oss i KLP Banken
Rask kommunikasjon. Oppdaterte renter. Enkel nettbank.
Hei! Takk skal du ha for omtalen, Hilde! Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med både refinansieringen og nettbanken - vi ønsker deg samtidig varmt velkommen til oss! Hilsen oss i KLP Banken
Nettbanken har ikke evnet å fornye seg i samme grad som andre banker. Tungvin meny. Lite muligheter til å se konto fra andre banker. Generelt mye leting for å finne de forskjellige funksjoner
Hei! Her er det bare å takke for konstruktive og tydelige tilbakemeldinger, Jens, vi setter pris på at du tar deg tid til det. Du skal finne det meste ved å gå via hovedmenyen i både nett- og mobilbanken, og vi tilbyr også muligheter for å se konto fra andre banker. For å bedre forstå hva du ønsker lettere tilgjengelig, er det supert om du sender oss en melding i nettbanken om hva du leter etter, så skal vi både veilede deg videre og notere oss hvilke forbedringspunkter du ser på brukervennligheten. Hilsen oss i KLP Banken