Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette kortet er kjempebra å ha som et standardkort for cashback. Du kan tjene opptil 2000 kr hvert år i cashback, 500 kr maks per måned. Du får 1% cashback per kjøp, men 2% for kjøp på nett. Dette gjør at dersom du bruker 25 000 kr per måned vil du makse grensen på nettkjøp. Veldig fornøyd med mitt kort, og anbefaler det til alle som har god kontroll på sin privatøkonomi og som vil utnytte fordelene ved kortet. Jeg bruker det mye også med Google Pay :)
Måtta betale 300 kr ekstra pga ifølge dem hadde faktura gått 2 dager over overføringsfrist. Så de krevde da 300 kr for dette... som måtta betales selv om de hadde fått hele summen for over en måneden siden for produktet, da det (gikk over til delbetaling automatisk) Litt sykt spør du meg.
At en bank i Norge får lov å holde på sånn her er helt utrolig. Trekker regelmessig gebyr for tjenester du aldri har bestilt fra kontoen din og håper å slippe unna med det. Så må du selv kontakte ubrukelig kundeservice for å få tilbake pengene de har stjelt fra deg. Helt sinnsykt
Prøvde nettopp å svindle meg ut av drøye 300 kroner. Fikk faktura på utsatt betaling og betalte ved forfall. Fikk en måned senere en ny faktura på drøyt 300 kroner som var gebyr for opprettelse av nedbetaling av de 0 restrerende kronenen. Tok kontakt med dem og de slettet den nye fakturaen men påsto at forrige faktura hadde forfall én dag tidligere som begrunnelse på hvorfor dette hadde skjedd. Jeg dobbelsjekket fakturaen og det de sa var bare løgn så jeg kan ikke skjønne at dette er noe annet enn et forsøk på svindel.
Hold dere unna de!de øker renten noe helt forferdelig.og når den dagen kommer at du betaler ut kreditten,så krever de enda mere for og avslutte konto!dette er det verste kredittkortet jeg har prøvd.gå heller for noe annet!
Jeg ventet i over ett år på å få funksjonelt kredittkort UTEN Å FÅ DET. Det ble avkrevd av kunde"service" at jeg skulle samle bevis for hvorfor kortet ikke fungerte. Jeg hadde ikke teknisk kompetanse til dette, ønsket heller ikke å gjøre gratis arbeid med å skrive rapport om kortets funksjon eller ta video opptak av det elendige ufunksjonelle kortet. Kunde"service" har i dette tilfellet vært en stor skam og er hovedårsaken til at jeg valgte å avslutte kontoen. Morrow bank stjal trolig rest beløpet som lå inne på kredittkortet. Fantete og udugelig bedrift er min erfaring med dem, men det var hyggelig med bonus så lenge det varte.
Konkuransedyktig sparerente. Ellers bare en bank som andre banker. Støtter Aplepay for krditt kort.
Ingen svar fra kundeservice på ukesvis og appen dems er en spøk uten funksjoner. Nytt navn på banken, men fortsatt samme ubrukelige ulla Forbrukertilsynet/Finanstilsynet burde seriøst vurdere inndragelse av lisens hos morrow og ressurs bank
Detta var värre än när det var hos komplett. i 2 månader nu så har jag inte fått med noen bonus på mine köp. Jag har mailat, jag har ringt. Ingen kan hjälpa eller ge mina poäng som jag ikke har fått. Det är kun åpen 3h varje dag, konsulenterna på telefon vet lika mye som deg. Detta är inte ett pålitligt företag och jag rekommenderar absolut inte att ni skaffar kreditkort från Morrow Bank. Jag ska melde meg ut snarest, men får ju ikke kontakt med noen.
De har selv gjørt en feil med mine fakturaer og laget masse krøll for meg som kunde. I tillegg til det så har de en kundeservice som ikke er innstilt på å hjelpe eller inkompetent til å faktisk tilby den hjelpen som folk trenger. Utrolig uoversiktig og stjeler mye av kundenes tid og energi. For å være på den trygge siden så er min anbefaling å holde seg unna.
Ventet 3 timer i telefonkø valgte deretter at de skulle ringe opp igjen. Vi er vel på uke 3 der jeg ikke har hørt noe nå.
Jeg forsøkte gjentatte ganger å finne ut når bonus-systemet tilbakestilles slik at jeg kan fortsette å tjene poeng. De siste 12 månedene (365 dagene) har jeg tjent færre enn 2000 poeng, men på bonus-siden står det at jeg har tjent 2000 poeng. Jeg har forsøkt å spørre kundeservice om dette, men de lenker meg enten til FAQ, eller svarer på noe helt annet. Ubrukelig kundeservice, men ellers fungerer kortet til mitt formål.
Super Bank. Fantastisk Kunde Service Enkel tilgang til kontoen din Enkelt at søke lån og rask tilbakemelding
Verken Logg In eller Min side fungerer. Ingen betjening på telefon, ingen tilgang via andre tjenester.
Renten på din sparekonto settes raskt ned fra lokkenivå. Du blir som trofast kunde sittende med veldig dårlig rente. Nye kunder lokkes stadig med mye bedre rente enn du får. Unngå denne banken om du skal sette penger i bank. Banken spekulerer grovt i at du ikke følger med på renteendringer i markedet. Jeg følte meg lurt. Banken har nå fått et så dårlig rykte at den bytter navn.
Very bad customer service, a month is a minimum wait for them to replay. I am guessing that is the reason they are changing the name now. You can avoid Morrow Bank (Their new name) as well.