Storebrand Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nå har Storebrand lansert en ny nettbank som er tilgjengelig ved innlogging og den er mye bedre enn den gamle. Man må enda aktivt velge den nye da den ikke er helt på plass. Appen på telefon har også kommet seg betraktelig og har god funksjonalitet. Som kunde hos Bulder som er på vei over til Storebrand ser også at alt ikke er moderne og effektivt nok, men Storebrand er for oss som familie en god plattform med ungdomskontoer, bra fondsutvalg, de eier også Kron som jeg bruker og de har f.eks. gode avtaler på fastrenteinnskudd. Servicen har jeg opplevd som god og får stort sett svar samme dag. Kjenner meg ikke igjen i mange av omtalene under.
Når jeg lager bruker med BankID så setter de meg som over 18år når jeg var 16 år og 17 nå, og jeg snakket med kundeservice for å bestille kort uten 295 i året, så sa han at de ikke kommer til å trekker før jeg blir 18 pr, men så trekker de likevel nå.😨🤔 Hold dere lankt una🙂
Elendig nettbank. Etter Sbanken og Bulder ble jeg kastet 100 år tilbake i tid. Byttet bare til Storebrand fordi bulder ikke har bank i nettleseren og Sbanken har sluttet med ApplePay
Elendig nettbank app som hører hjemme på skraphaugen uryddig, ikke logisk, og tungvint å bruke. Kjempefornøyd med kundeservice.
Been now twice delivery my documents twice in Posten and nothing happens again call many times the bank still nothing happens? I don’t know what is happening? I can’t open now for one month my documents because of my bank Id I need so feel so bad right not peace me off😡😡😡
Svært villedende kommunikasjon på deres nettside. Fra bankens hjemmeside med reklame om bankens tilbud om fastrenteinnskudd, fulgte jeg informasjonen de gav. Jeg prøvde først å opprette ny konto, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde en konto til dette bruket. Det viser seg så at jeg har blitt lurt til å sette penger inn på en konto med dårligere rentevilkår enn det som er oppgitt i reklamen på deres nettside - da altså etter veiledning gitt på bankens nettside. Når jeg dagen etter tar kontakt med banken påstår de at det er min feil at jeg har brukt denne kontoen. Jeg blir altså behandla som idiot! Jeg er rystet over inkompetent og arrogant kundehåndtering. Det kan også legges til at selve bank-nettsidene har et brukergrensesnitt som neppe kan sies være myntet på bankkunder. Ikke snev av intuitiv betjening som bidrar til å gjøre brukeren selvhjulpen. Ulogisk, manglende oversikt over bevegelser, begrensede muligheter for å betjene konto selv. Når så de som betjener kundeservice ikke kan svare på vesentlige spørsmål, og heller ikke uten videre forsøker å sende spørsmål videre, står man igjen med en totalitet som i alle fall ikke jeg anbefale noen eg kjenner å etablere konto i denne banken. Så takk for meg
Norges verste nettbank app!Fullstendig ubrukelig,og helt ekstremt tungvint å bruke.Personene som har godkjent dette burde få sparken.