Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
GlobalConnect
1.7
207 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
207 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 207 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
6
11
21
154
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 207 verifiserte omtaler på Bytt.no

Verdens tregeste fibernett

Omtale av  Trine

Nettet detter ut hele tiden og er tregt. Ræva kundeservice der det er noe galt med alt annet enn fibernettet påstår de.

Svar fra GlobalConnect
27.11.2023 16:25

Hei Trine Beklager å høre at opplevelsen av tjenesten ikke har levd opp til forventningene dine her. Beklager også din opplevelse med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken direkte men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Generelt dårlig

Omtale av  Adrian S

Svært ofte feil på Internett, daglig fall i hastighet. Veldig unnvikende kundeservice med lite konkrete svar. Ofte langtidsbrudd på linja som kan være flere dager i strekk. Ikke holdbart i det hele tatt.

Svar fra GlobalConnect
27.11.2023 16:24

Hei Adrian Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med vår kundeservice, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss slik at vi kan få sett på saken sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Ubrukelig installasjon som de ikke retter ikke opp i

Omtale av  Ellen H

Vanskelig kommunikasjon. Misledende anbefaling. Stygg installasjon. Møter ikke opp til avtalt tid. Fortsatt ubrukelig tjeneste etter over en måned og jeg må betale allikevel.

Svar fra GlobalConnect
24.11.2023 18:14

Hei Ellen Beklager å høre at du har opplevd disse problemene med tjenesten som er blitt levert, og oppsettet ditt Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte men gjerne kontakt oss på 38 990 100 eller chat, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Uten nett i 3 uker

Omtale av  Jørgen J. N

3 uker uten internett. 2 uker etter lokal gravefeil er fikset har ikke montør fra selskapet kommet hjem til meg.Holder ikke

Svar fra GlobalConnect
24.11.2023 18:15

Hei Jørgen Beklgaer å høre at rettingen av feilen i dette området har tatt lengre tid Har dessverre ikke innsikt i saken her, men kontakt oss på chat eller 38 99 0100 slik at vi kan få sett på dette, samt gi en oppdatering angående saken som ligger på adressen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Ble lurt trill rundt av en av GlobalConnect selger

Omtale av  Espen J

Ble lurt trill rundt av en av GlobalConnect sine dørselgere. Jeg fikk et tilbud på fiber og TV som skulle være mye billigere en det jeg hadde fra tidligere. Selger var veldig på og det endte med at jeg takket ja til tilbudet han kom med. Jeg var samtidig usikker på om dette var noe jeg egentlig ville. Til dette svare han at jeg hadde jo frem til i februar å bestemme meg. Det er 4 måneder til GlobalConnect kan levere internett og TV i gaten hvor jeg bor og tenkte da at jeg kunne tenke på det å sjekke ut om dette virkelig var noe jeg ville gå for. Det som det ikke ble opplyst om av selger var at det han hadde sagt var blank løgn og at det var en angrefrist på 14 dager. Etter noen uker bestemte jeg meg for å se på tilbudet og fant ut at dette ikke var noe jeg kunne tenke meg. Jeg hadde en bedre pris fra min gamle leverandør når alt kom til alt. Ringte til GC men fikk ingen hjelp. De refererte til angrefristen på 14 dager. Han jeg snakket med på kundeservice sa det rett ut at "hvis de skulle fire på angrefristen så kom ikke de til å tjene noen penger og det var jo bare dårlig butikk." Jeg har ikke fått noe utstyr, det er enda mange måneder før jeg skulle tatt GC i bruk. Det eneste jeg ble tilbudt var å kjøpe meg ut av det hele for 4500,- og "at det var synd at det ble sånn." Jeg ender opp med et produkt som er dyrere og dårligere en det jeg allerede hadde. Eneste jeg kan anbefale andre som kommer i kontakt med Global Connect er å styre unna så godt man kan. Det finnes andre tilbydere på fiber og TV som er langt mere servicevennlig og som skjønner at det er fornøyde kunder de faktisk lever av.

Svar fra GlobalConnect
23.11.2023 19:59

Hei, Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direke, men jeg har sefølgelig lyst at du skal få hjelp og forklare din side av saken. Anbefaler at du kontakter oss slik at vi kan komme frem til noe. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Useriøs kundeservice

Omtale av  Fredrik J

Hei. Nå har jeg vært i kontakt med dere 15-20 ganger iløpet av siste måneden. Hver gang så blir jeg lovet at dere skal ordne opp og jeg skal få bekreftelse på mail. Saken er som følger. På sensommeren/tidlig høst så hadde jeg en selger på døren fra dere. Jeg fikk et tilbud fra dere som var fristende. Jeg takker ja med det forbehold at jeg hadde bindingstid hos min gamle leverandør som måtte gå ut. Dette var ingen problem fikk jeg beskjed om. Dum som jeg var så tok jeg selgerens ord for god fisk. Da startet problemene. I begynnelsen av oktober fikk jeg melding fra dere om at jeg ble flyttet over 2.november. Da ringte jeg kundeservice hos dere 10.oktober kl 13 og forklarte situasjonen. Dette var ingen problem og ordne opp fikk jeg beskjed om. Det var bare og gå ut bindingstiden så var jeg velkommen til dere senere. Naiv som jeg var så slo jeg meg til ro med svaret. Kort tid etter så fikk jeg faktura fra dere pålydende nkr 1079,70. Jeg tok igjen kontakt og fikk på ny bekreftelse på at jeg ikke skulle betale da jeg ikke ble overført. I begynnelsen av november så tok jeg kontakt med NextGenTel som jeg har i dag og spurte om det fortsatt var de som var min leverandør. Stor var overraskelsen da jeg fikk beskjed om at dere hadde overtatt linja fra 2.november. Mellom 2.november og 10.november har jeg vært i kontakt med dere 17 ganger på telefon. Hver gang så blir jeg lovet at jeg skal få tilbakemelding og bekreftelse på hva som har skjedd. Nå skriver vi 19.november og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dere. Nå er jeg i ferd med og miste tålmodigheten med dere. Er det ingen ansvarlige som kan få fikset opp i dette? Pga deres totalt fraværende kundeservice så står jeg i den situasjonen at jeg må betale abonnement hos både dere og NextGenTel. Dette synes jeg at dere som selskap burde ha ordnet opp i fra første telefonkontakt. Ikke la det gå så langt at jeg som kommende kunde må ta rettslige skritt for og få stoppet galskapen. Er det ingen ansvarlige som har myndighet til og kontakte meg slik at saken blir løst? Uten og virke blærete så ønsker jeg og bli satt i kontakt med noen med ansvar. Ikke de som sitter på (manglende) kundeservice og svarer på standard svar. Med (enn så lenge) vennlig hilsen Fredrik J. Ps:Dette er en kopi av mail sendt 1 uke etter jeg var lovet svar på hva som har skjedd i min sak. Slik det står seg nå så anbefaler jeg ingen og ha noe med Global Connect og gjøre. Ingen som tar ansvar. Blir sendt rundt til forskjellige kontor,med samme svar. -Slik skal det ikke være. Vi skal selvfølgelig ordne opp. Vi kontakter deg iløpet av et par dager.

Svar fra GlobalConnect
20.11.2023 15:31

Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direke, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få settp å denne saken sammen, og klst den Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Lureri fra ende til annen.

Omtale av  Kunde

Ikke en eneste informasjon om levering er oppfylt. Ventet på levering i 1,5 år. Gav opp og fikk regning på 4.500,- uten at selskapet har levert noe som helst.

Svar fra GlobalConnect
20.11.2023 15:29

Hei Beklager din opplevelse her med leveransen på din adresse Har dessverre ikke noen innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

GlobalConnect har 207 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR