Eidsiva Bredbånd opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kan ikke skjønne hva som er å klage på. Meget hyggelig kundeservice.
Det er for høy pris på tjenesten. Med Altibox tv og bredbåndsløsninger har prisen siste året steget for mye med tanke på hva som leveres av kanaler i grunnpakke
Selgere lover ting de ikke kan holde, elendig kundeservice når man endelig får koblet seg opp på fiber. Ulike kundebehandlere gir ulike svar, de har ingen oversikt over hva som er planlagte hendelser i ditt området. Kundeservice har tydelig blitt opplært til å stoppe alle klager slik at man ikke må rydde opp i egne system. Ingen kommunikasjon ut til kunder. Vil overhode ikke anbefale, dette er et selskap som lever godt på monopol og som ikke har noen ønsker om å forvedre seg selv.
Dyrt og dårlig kundeservice. Tar nesten en time å komme gjennom på telefon.
Følger ikke opp når man henvender seg om ting som ikke fungerer, bare sier at de skal gjøre det. Virker ikke som de ansatte kommuniserer overhodet ettersom informasjon åpenbart stopper opp hos den man snakker med fra gang til gang.
Grei fiberlinje, men altfor dyrt. Nyter godt av nærmest monopolposisjon i mitt område. TV-boksene fra Altibox er trege. Ønsker man å oppgradere til nyere boks koster dette skjorta og litt til.
Bestilte fiber hos eidsiva i fjor oktober ved at dei skulle koble det opp innan 3 veker det skjedde ikkje fekk ikkje fiber før i januar i år. Men da er ikkje alt eg har kjøyrt hastighets tester mangen gonger og det viser seg og at dwi ikkje leverer den hastigheten me hadde bestilt. Har vert i samtale med dei i fleire månader no og problemet er enda ikkje løyst. Styr unna detta selskapet