Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt å dårligt vedlikehold, bruker lang tid å fikse feil
Fikk ruter og antenne, men aldri internett. Fikk vage svar når jeg kom igjennom på kundeservice, men ingen løsning. Lovnad om reparatør som ikke kom. Lovnad om retting etter to dager, men ble ikke rettet. Skulle få nett fra 1 feb, men har ikke fått det enda 23 februar. Jeg har alltid vært trofast kunde hos Telenor, men nå er jeg veldig skuffet over hva det har blitt til.
Stabil bredbånd, ingen nedetid og, god tv løsning.
Altfor høye priser, i tillegg dårlig hastighet... Tok kontakt mange ganger med Telenor og den eneste løsningen de har er å restarte ruteren ellers skylder de på at nettverket i området jeg bor i er dårlig osv, istedenfor å undersøke det og fikse selveste feilen!! Er bare misfornøyd jeg og jeg har nå etter mange år som kunde hos Telenor skjønt at de bare ikke bryr seg uansett hvor mye du prater! Har nemlig et trådløst bredbånd på 100Mbps men får aldri mer enn 15-25Mbps maks!!! Helt forferdelig at man skal betale for 100 når du egt ikke får mer enn 15 så det er bare 'wack' for å si det sånn.
veldig misfornøyd blitt da de plutselig skal ta betalt månedsleie for utstyr som går i stykker i tillegg til pris for fiber. Ingen informasjon er sendt om denne endringen og dette provoserer veldig. Sjelden jeg får den hastigheten jeg betaler for også.
Umulig å benytte seg av angreretten ved online bestilling av mobilabonnement og mobil med SWAP. Sendte e-post med tydelig informasjon om at jeg ønsket å kansellere samme dag. Sendte ytterligere 4 eposter og ringte dem uttallige ganger. Likevel så opprettet de SWAP avtalen, sendte simkortet til mine foreldre sine adresse og overførte telefonnummeret mitt dem slik at jeg mistet tilgang til telefonnummeret mitt. Hadde ønsket å bytte til Telenor pga av litt bedre dekning og litt raskere mobildata, men kommer nok aldri til å tørre å gjøre det etter dette.
Alt for kostbart. I forhold til hastighet. Utnytter kunder i distriktene med dobbel pris. Selv om fiber er utbygd med offentlig støtte.
Ringte æ fikk tilbud av flere nettlevrandører og Telenor var de eneste med kabel til huset. Montøren skrev alerede notat i loggen etter montering (i juli/ august 2023) at "det er feil på kabelen og kan ikke fikses pga den er under asfalt. Og derfor burde ikke Telenor solgt der." Og dette har ikke jeg fått noe informasjon om og netter har vært ustabilt dårlig hele veien. Jeg har ringt jevnt og trutt siden jeg fikk nettet og de har holdt meg på ventepinnen hele veien til jeg ringte de som monterte og fikk informasjonen fra montøren. Får full refund for hele perioden jeg har hatt Telenor så det e fint. Føler meg lurt og anbefaler derfor ikke Telenor.
Begrenset kundeservice og ustabil fiber, lite eller ingen info
22000 i året for internett og TV er for dyrt. Når de nå annonser en prisøkning som overstiger den generelle prisstigningen er vi på utkikk etter en ny leverandør
Rask linje og ingen problemer. Null problemer med kundeservice.
Fiber: T-We løsning er avhengig av Telenor`s egen ruter for at medfølgende dekoder skal fungere. Apple har egen T-We app som kan installeres på AppleTV, som fungere bedre enn. Dette skyldes pre-konfigurete regler i Telenors ruter, som T-We er avhengige av. Ellers om andre internettl evernadører.
Pågående, aggressive DØRSELGERE som har slått opp base i bygda. Går rundt til oss altifiber kunder for å få oss til å bytte over. Disse guttene her tar ikke et nei for et nei. Jeg har hatt 3 forskjellige personer på døren, hver av dem 2 ganger. Har sagt nei hver gang. De kommer med unnskyldninger som at "min kollega som var her først er sykemeldt, og det er uoversiktlig hva som ble sagt her, så derfor kommer går jeg rundt i området på nytt" Siste mann kom med samme oppspinnet. Skal ALDRI gå over til telenor etter dette, ettersom de blir sure, og ler hånlig når de får et nei, siden dette opplegget er jo så mye bedre, billigere, noe jeg er helt uenig i. I tillegg så pusher de veldig på at dette gjelder nabolagets beste, og når jeg sier nei så går det ut over alle her. Snakkes aldri!
Telenor, best omtalt som stjelenor øker hastighet på fkatura, men ikke på nettet... De leverer gammelt utdatert utstyr som kun takler 400mbps, men tar betalt for 750mbps...
Leverer bra produkt, men lite imøtekommende på pris når kampanjer går ut.
De setter opp prisen veldig mye. Jeg startet på 679,- Er nå på rett over 1000,-. De er faktisk veldig griske som et selskap. De skal jo tjene penger, men når det går over til systematisk utpressing av kundene for at noen på topp skal ta ut utbytte, så lager det litt usmak.